Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Pent lite! Hatt innkjøring i bhg med eldste, godt å ha det overstått. Tenkte å kanskje bake litt og sånt nå som ferien er over og jeg er alene hjemme igjenstøvsuge og vaske er for tungt for ryggen, men rydder litt og prøver å holde orden. Sosial orker jeg ikke å være, orker ikke sånt i begynnelsen og slutten av svangerskapet rett og slett.
Han er 3,5, har byttet barnehage nå, det har gått kjempefint! Var der 3 t med han første dagen, så dro vi hjem sammen. I dag var jeg der 20 min før jeg gikk og han var der alene i 3,5 time. Gått over all forventning så det er veldig, veldig deilig å ha på plass, siden han ikke trivdes så godt i den gamle barnehagen. Hvor gammel er din? Vi er ferdig med innkjøring i morgen hvis det ikkw skulle snu, dvs vanlig dag i morgen, men litt kortere blir den nokVi har også innkjøring i bh nå, hvor gammel er din? Tok det lang tid? Jeg orker heller ikke være sosial... Og svigermor kommer til helgen...hu er ganske pratesjuk, så jeg kommer til å fly på veggen![]()
Han er 3,5, har byttet barnehage nå, det har gått kjempefint! Var der 3 t med han første dagen, så dro vi hjem sammen. I dag var jeg der 20 min før jeg gikk og han var der alene i 3,5 time. Gått over all forventning så det er veldig, veldig deilig å ha på plass, siden han ikke trivdes så godt i den gamle barnehagen. Hvor gammel er din? Vi er ferdig med innkjøring i morgen hvis det ikkw skulle snu, dvs vanlig dag i morgen, men litt kortere blir den nok
Svigermor tok jeg denne helga, hehe. Slapp heldigvis overnatting, det hadde jeg ikke orka nå tror jeg, ikke av noen, har nok med meg selv!