Mens vi venter

rundown

Betatt av forumet
Hva gjør vi mens vi venter på rier ,vann og babyer?

Jeg blir helt apatisk merker jeg....

Vasker hus, vasker bil, slapper av på sofaen, litt nettshopping, vasking av klær osv! Hoho :-)

venter prins i august <3

Vasker , teller timer Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Lage gode middager, handle, gå tur, dusje, sove, dusje igjen, se på serier på dvd, vaske i huset, få besøk

Hadde ingenting og gjøre, alt var rent og pent. Dro på ikea, nå har jeg alt for mye og gjøre og papp overalt ! Men orker lite, så kommanderer mannen rundt mens jeg sover og dusjer ^^

Leser en god bok, har litt besøk, sover når jeg føler for det, rydder viss det trengs, handler, lager deilig lunsj til megselv og prøver å nyte den siste tiden med barnet på innsiden av magen! Ikveld skal jeg få med meg kjæresten på en liten gåtur.. Imorgen tenkte jeg å lage kanelknuter viss formen er grei!

Holder på å flytte, så her er det pakking, rydding og kasting av ting for harde livet :P
Ikke så godt for bekkenet da.

Hekler, lager mat, baker, pusler med forberedelser, besøker venner, kino, vasker huset, leser, lager babyalbum, slapper av, nettflix og hbo, mottar besøk++++ Hehe. I morgen skal jeg til modningsakupunktur og evt tøying! Gikk brått opp for meg at kanskje fødselen faktisk skjer snart!!! :signs003

så flinke dere er til å vaske bil og hus...jeg har ikke pust til noenting..prøver å løpe etter storebror på 19 mndr , men det funker ikke så bra... og makan til humørsvingninger her da!!! blir snart gal av gravide meg!

Pent lite! Hatt innkjøring i bhg med eldste, godt å ha det overstått. Tenkte å kanskje bake litt og sånt nå som ferien er over og jeg er alene hjemme igjen :-) støvsuge og vaske er for tungt for ryggen, men rydder litt og prøver å holde orden. Sosial orker jeg ikke å være, orker ikke sånt i begynnelsen og slutten av svangerskapet rett og slett.

Pent lite! Hatt innkjøring i bhg med eldste, godt å ha det overstått. Tenkte å kanskje bake litt og sånt nå som ferien er over og jeg er alene hjemme igjen :) støvsuge og vaske er for tungt for ryggen, men rydder litt og prøver å holde orden. Sosial orker jeg ikke å være, orker ikke sånt i begynnelsen og slutten av svangerskapet rett og slett.

Vi har også innkjøring i bh nå, hvor gammel er din? Tok det lang tid? Jeg orker heller ikke være sosial... Og svigermor kommer til helgen...hu er ganske pratesjuk, så jeg kommer til å fly på veggen ;)

Har nå måtte gi opp å gjøre så mye.. Men rydde litt om det trengs, ser mye på TV og netflix, prøver å ordne middag, og lufte bikkja de meter'a jeg orker.. Booooring!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Vi har også innkjøring i bh nå, hvor gammel er din? Tok det lang tid? Jeg orker heller ikke være sosial... Og svigermor kommer til helgen...hu er ganske pratesjuk, så jeg kommer til å fly på veggen ;)
Han er 3,5, har byttet barnehage nå, det har gått kjempefint! Var der 3 t med han første dagen, så dro vi hjem sammen. I dag var jeg der 20 min før jeg gikk og han var der alene i 3,5 time. Gått over all forventning så det er veldig, veldig deilig å ha på plass, siden han ikke trivdes så godt i den gamle barnehagen. Hvor gammel er din? Vi er ferdig med innkjøring i morgen hvis det ikkw skulle snu, dvs vanlig dag i morgen, men litt kortere blir den nok :)

Svigermor tok jeg denne helga, hehe. Slapp heldigvis overnatting, det hadde jeg ikke orka nå tror jeg, ikke av noen, har nok med meg selv!

Han er 3,5, har byttet barnehage nå, det har gått kjempefint! Var der 3 t med han første dagen, så dro vi hjem sammen. I dag var jeg der 20 min før jeg gikk og han var der alene i 3,5 time. Gått over all forventning så det er veldig, veldig deilig å ha på plass, siden han ikke trivdes så godt i den gamle barnehagen. Hvor gammel er din? Vi er ferdig med innkjøring i morgen hvis det ikkw skulle snu, dvs vanlig dag i morgen, men litt kortere blir den nok :)

Svigermor tok jeg denne helga, hehe. Slapp heldigvis overnatting, det hadde jeg ikke orka nå tror jeg, ikke av noen, har nok med meg selv!

Min er 19 mndr og regner med å bruke en del tid...
Så deilig at det gikk så bra med din da:) godt å ha det i boxks før fødsel og alt det styret..

Svigermora mi blir fra fredag til mandag.... :(

Her går det i innkjøring i bhg, innkjøp av det siste vi mangler og mye vondt i bekkenet! :) tiden går egentlig overraskende fort! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Termin idag!! Leter etter tegn hele tiden, men skjer jo NADA!! har nesten mistet håpet på å få baby. hahaha. Vasker, rydder, klager, svetter, ser på babytøy... kikker i vognen annenhver time.. på tide at hun kommer nå!!

Nei nå gidder jeg ikke å gjøre stort.. Har sjoppetrang, men for lite penger til det atm..:p så blir bare sittende hjemme å se på tv. Vil ha litt bebyarbeid snart!:))

Sent from my iPho

Back
Topp