Mens vi venter på tassen

2 prøveperiode: 
(TR kom 2.mars) 
  1. TR - sinnsyke menssmerter
  2. TR - sinnsyke menssmerter; hjemme fra jobb.
  3. TR - Gyno, innvendig UL
  4. TR
  5. TR-leftovers [;)] - tilbringer helga hos svigers.  
  6. .
  7. .
  8. .
  9. Starte EL-tester?
  10. Starte EL-tester?
  11. LØNN :D
  12. Endelig fredag :D særdeles rolig helg hjemme med sambo
  13. .
  14. Fruktbar iflg BV
  15. Fruktbar iflg BV
  16. Fruktbar iflg BV- Eggløsning iflg BV
  17. Fruktbar iflg BV
  18. Fruktbar iflg BV
  19. Fruktbar iflg BV
  20. .
  21. .
  22. .
  23. .
  24. .
  25. .
  26. .
  27. .
  28. .
  29. Positiv G-test? *krysser fingre*
  30. .
  31. .
  32. .
  33. .


 Natt til i går fikk et vennepar av oss sin lille tulle, mens ei jente jeg gikk i klasse med i alle år, fikk sin lille gutt i går. Gårdagen ble det masse babyprat. Vi gleder oss vilt! Så det på sambo når han snakka med bestekompisen, som såklart var stolt som en hane over både mor og datter, at han er virkelig virkelig  v i r k e l i g  klar og gleder seg såå til å bli pappa!
 
Jeg har såå tro på denne pp. Det er nok ikke så lurt å overbevise seg selv om at det kommer til å gå denne runden, men jeg har en god feeling.
 
 
Ja, så sitter vi her igjen. Jeg på BV mens sambo holder på med sine ting. Her en million ting man kunne hengt fingra i, som f.eks klesvask og sånn, men vi er begge to for late. Er jo bare oss her, så det er ingen "grunn" til å holde på. Syk syk tankegang, men.. latskapen lenge leve :)
 
Sitter og venter på at "In the womb" skal bli ferdi lastet. Da blir det ørepropper, klump i halsen og tårer i øyekroken. Det er ikke lenger enn en måned siden vi bestemte oss for å sette i gang med prøvinga, men ønsket er ikke noe mindre av den grunn. Vi har begge følt oss klar for å få barn lenge nå, men vi har venta med å sette i gang til ting har vært litt mer stabile - fast jobb, stødig økonomi og leilighet som passer for et lite barn. Nå er alt på plass og vi kan ikke gjøre annet enn å vente.
 
Herregud så vi gleder oss til å møte deg, lille venn.
 
Første dag i siste menstruasjon: 02.03.2009
Min fruktbare periode: 14.03.2009 - 19.03.2009
Eggløsningen finner sted: 17.03.2009
Termin: 10.12.2009



Idag er det 2 dager til min fruktbare periode iflg BV starter. Da blir det hankypanky og alt det der. Sambo er nok strååålende fornøyd med det! ;) Jeg hadde som sagt en god følelse tidligere for denne pp, men nå er jeg ikke så positiv lengre. Går litt i bølgedaler det her, tydeligvis. Kan jo og være en positiv ting, det at jeg ikke stresser så inn i hampen med det å skulle bli gravid. Altså.. jeg gleder meg, og ville helst vært gravid i går, men merker at jeg er litt mer rolig. Gjør jeg det som trengs på det rette tidspunktet, så sitter vel spiren her og når den vil.
 
2 prøveperiode: 
(TR kom 2.mars) 
  1. TR - sinnsyke menssmerter
  2. TR - sinnsyke menssmerter; hjemme fra jobb.
  3. TR - Gyno, innvendig UL
  4. TR
  5. TR-leftovers [;)] - tilbringer helga hos svigers.  
  6. .
  7. .
  8. .
  9. Starte EL-tester?
  10. Starte EL-tester?
  11. LØNN :D
  12. Endelig fredag :D særdeles rolig helg hjemme med sambo

  13. Fruktbar iflg BV - begynner å nærme seg positiv ELtest!
  14. Fruktbar iflg BV
  15. Fruktbar iflg BV- Eggløsning iflg BV
  16. Fruktbar iflg BV
  17. Fruktbar iflg BV
  18. Fruktbar iflg BV
  19. .
  20. .
  21. .
  22. .
  23. .
  24. .
  25. .
  26. .
  27. .
  28. Positiv G-test? *krysser fingre*
  29. .
  30. .
  31. .
  32. .


 
 
Jeg tenker på graviditet og baby 24/7. Er nok langt ifra unik, og er klar over at de fleste her inne på fs gjør det. De tre siste dagene har jeg sydd bæretøy. en lommeslynge og to meitai'er. Planen er at alle tre skal gå til tanteungen, om de passer da. Har gått rundt i stua med sambo sin genser oppi MT'en og "øvd" meg, og jeg elsker det. I mitt hode er det jo et lite barn oppi der [:D]
 
Det går så i bølgedaler det her med om jeg tror jeg blir gravid denne pp eller ikke. Jeg hadde god følelse ved starten av denne pp, men nå som jeg tror EL har vært og at det ikke er noe mer jeg kan gjøre, så daler troen rimelig fort. Jeg har forsøkt å testa etter EL, ble sterkere og sterkere, men aldri helt positiv, før den nå er begynt å bli svakere igjen. Og dersom EL faktisk var når den var på sitt sterkeste, så kom den to dager før forventet EL. [8|] Har også hatt mer og mer vondt i eggstokken de to siste dagene, så får meg ikke helt til å tro at EL har vært. Denne kroppen, altså. Ikke lett å skjønne seg på!
 
Dersom det ikke klaffer denne pp, blir det 2010-baby på oss..
 
Hadde en merkelig episode i dag, jeg. Spiser som regel egg i helgene til frokost, og idag var ikke noe unntak. Midt i rundstykket ble smaken av egg så inni helvette fæl, og det endte i dass. Har i tillegg hatt vondt i ryggen, og merkelig mage. Skjønner lite..
 
Vi krysser fingrene for at det er en liten spire som ikke liker egg inni magen [:)]
 
ORIGINAL: TrineBallerine

Hadde en merkelig episode i dag, jeg. Spiser som regel egg i helgene til frokost, og idag var ikke noe unntak. Midt i rundstykket ble smaken av egg så inni helvette fæl, og det endte i dass. Har i tillegg hatt vondt i ryggen, og merkelig mage. Skjønner lite..

Vi krysser fingrene for at det er en liten spire som ikke liker egg inni magen [:)]

 
Pluss at jeg er så jææævlig tørr i munnen?!!
 
Hvordan er formen? Forstatt stikkinger i magen og vondt i korsryggen?
 
Er så spent?[:)]
 
Nærmer seg testdato med stormskritt her. TR var jo for sen forrige pp, men tar utgangspunkt i 28-29 dagers syklus som normalt, og tester deretter. Blir testings på lørdag eller søndag, tipper jeg. Sambo mener vi skal vente til over helga og teste på onsdag, men det er altfor lenge spør du meg! Jeg vil faktisk heller ha en negativ test enn å få overraskelsesbesøk av tanta. Ikke at det blir overraskelsesbeøk, jeg blir ikke sjokkert om hun kommer, liksom..
 
Når det gjelder formen, så er den varierende. Har en del vondt i korsryggen og stikkinger/murringer i magen. Føler at alt blir så forsterket når man så gjerne vil ha disse symptomene, så for alt jeg vet er det nromalt for meg å ha disse stikkene og murringene før mensen. Men jeg tror ikke det, altså! Har i allefall ikke vært plaget med vond rygg i så lang tid før.. så vi får se.
 
Åherreguuud, så lyst jeg har. Blir helt dårlig av å se gravidmager..
 
2 prøveperiode: 
(TR kom 2.mars) 
  1. TR - sinnsyke menssmerter
  2. TR - sinnsyke menssmerter; hjemme fra jobb.
  3. TR - Gyno, innvendig UL
  4. TR
  5. TR-leftovers [;)] - tilbringer helga hos svigers.  
  6. .
  7. .
  8. .
  9. Starte EL-tester?
  10. Starte EL-tester?
  11. LØNN :D
  12. Endelig fredag :D særdeles rolig helg hjemme med sambo

  13. Fruktbar iflg BV - begynner å nærme seg positiv ELtest!
  14. Fruktbar iflg BV
  15. Fruktbar iflg BV- Eggløsning iflg BV
  16. Fruktbar iflg BV
  17. Fruktbar iflg BV
  18. Fruktbar iflg BV HELG [:D] 

  19. .
  20. Lesedag -  ble ikke mye lesing, gitt! 
  21. Lesedag -  ble ikke mye lesing, gitt!
  22. Avsluttende eksamen på kurset 

  23. Helg igjen [:D] 

  24. .
  25. Positiv G-test? *krysser fingre*
  26. .
  27. .
 
Om 6 timer er det helg igjen. O'lykke! Jeg er så trøtt og sliten at jeg gleder meg bare til å komme hjem å legge med på sofan! Må innom å kjøpe gtest først, skal nemlig teste på lørdag eller søndag. Har IKM på mandag, men jeg er så trøtt om morran at jeg kommer garantert til å glemme å teste hvis jeg skal gjøre det da! [8D]
 
 
 
 
 
Krysser at jeg har for at dere får positivt resultat denne helgen[:)]
 
 
 
ORIGINAL: girl82

Krysser at jeg har for at dere får positivt resultat denne helgen[:)]



 
Søta! [:)] Vi krysser alt vi og![:D] 
 
2 prøveperiode: 
(TR kom 2.mars) 
  1. TR - sinnsyke menssmerter
  2. TR - sinnsyke menssmerter; hjemme fra jobb.
  3. TR - Gyno, innvendig UL
  4. TR
  5. TR-leftovers [;)] - tilbringer helga hos svigers.  
  6. .
  7. .
  8. .
  9. Starte EL-tester?
  10. Starte EL-tester?
  11. LØNN :D
  12. Endelig fredag :D særdeles rolig helg hjemme med sambo

  13. Fruktbar iflg BV - begynner å nærme seg positiv ELtest!
  14. Fruktbar iflg BV
  15. Fruktbar iflg BV- Eggløsning iflg BV
  16. Fruktbar iflg BV
  17. Fruktbar iflg BV
  18. Fruktbar iflg BV HELG [:D] 

  19. .
  20. Lesedag -  ble ikke mye lesing, gitt! 
  21. Lesedag -  ble ikke mye lesing, gitt!
  22. Avsluttende eksamen på kurset 

  23. Helg igjen [:D] 
  24. Skyggestrek(?) test [8|]
  25. Såå spent på om TR kommer
  26. Ny test om TR ikke er kommet!

  27. .
  28. .
 
Fy fader så spent jeg er på testen i morra tidlig!
 
Så skuffa.
 
Dritt dritt dritt dritt dag. Er så latterlig at man blir så trist for noe som aldri har vært der. Jeg trodde virkelig at jeg var gravid. Dritt dritt dritt.
 
Har du fått mensen eller har du fått negativ g-test?
 
 
 
fikk en üüüübersvak test på lørdag, så svak at vi var usikker på om det var bare en skyggestrek eller om den var positiv. Tok igjen i dag morrest, og den var blenda hvit [:'(] 
 
Har enda ikke fått mensen da..
 
Fortsatt ingen mens, ømme bryster (har aldri det før tr) og fortsatt like vondt i korsryggen. Ååh, hva er det som skjer med kroppen min?! er helt fantastisk teit at den etter å ha vært stabil siden 7. klasse, skal begynne å tulle med mensen nå, altså..
 
Kan i grunn kjennes ut som TR er på vei, men det har vært sånn siden i går kveld.. *argh* Jeg er utålmodig!
 
Back
Topp