Mens vi venter på tassen

triinee

Elsker forumet
23. januar: TR
fruktbar BV: 3 - 8 februar.
 . 7-8. februar:
IKM: ca 20. februar
 
Blir spennende det her. Har i hele dag hatt vondt i ryggen, og hatt murringer i magen. Pleier å ha murringer før TR, men aldri så langt i forveien. Ryggvondten kan komme av slalomhelga, så tør ikke stole på den akkurat.
 
tester på fredag uansett :)
 
Tok test i går. Klarte ikke holde meg, og sambo var overivrig på at jeg måtte! den var så sinnsykt negativ som det går an, men som Petter Solberg sa; there is hope in a hanging snore! Så jeg satser på at jeg bare testa for tidlig, er jo tross alt ikke IKM før fredag. Såh!
 
Men kom på at jeg har glemt å presentere oss
 
Jeg er 83-modell, og han 84-modell. Jobber begge i staten og bor "nordaførr". Slutta på p-pillen i juli 08, egentlig bare ved en feil, men orka ikke starte på igjen. Har ikke vært aktive prøvere før nå, og er inne i første pp. Man håper jo så klart på at det skal være noe inni der nå, men det er kanskje vel optimistisk og tro at den kommer på første runde!
 
Ellers er det ikke så mye å si, virker som en gjeng mes sabla bra damer her inne, gleder meg til å bli kjent
 
Velkommen hit - og lykke til som prøver. Som du sier, det er håp i hengende snøre! Selv var jeg heldig og lykkedes på første forsøk forrige gang, men nå ser det ut til å drøye litt...
 
takktakk [:)] kan nok ta litt tid, ja. Men da er det godt å ha et forum som dette hvor man kan hyle ut frustrasjoner og alt [:)] Lykke til med prøvinga, du også! Håper jeg slipper å se deg så lenge (det høres jo helt forferdelig ut å si det, men.. hehe.. du skjønner) [:D]
 
16. Teststrimmel; negativ. Tatt på ettermiddagstiss, flere dager før IKM, men klarte ikke holde oss.
17. fortsatt merkelig i magen, stikkinger og rar.
18.
19. quiz?
20. Endelig fredag! starten på en særdeles rolig helg med sambo. TR?
21. TR?
22. TR? hvis ikke TR er kommet, så tester jeg
 
Heihei, ser du er ganske ny her, så hei, velkommen hit og lykke til..
håper ikke du blir her lenge(som du skrev over her, det høres helt forferdelig ut og si det, men det er godt ment[:)])
 
ORIGINAL: lykke1988

Heihei, ser du er ganske ny her, så hei, velkommen hit og lykke til..
håper ikke du blir her lenge(som du skrev over her, det høres helt forferdelig ut og si det, men det er godt ment[:)])

 
takktakk :) Har og forhåpninger om å ikke være her så lenge, men man må vel bare forberede seg på at det kan ta tid. Ser du er forholdvis fersk her inne du og, hvor lenge har dere være prøvere? :)
 
dette er vår 6pp, men nå kommer jo ikke tr så vet ikke hva som skjer jeg...
 
test! teeeeest! :D spent på høre resultatet :D krysser fingra for to blå  :D
 
Snart helg og tid for at TR skal melde sin ankomst. Skal ærlig innrømme at jeg har tatt to tester, en på tirsdag(?) og en i går. Kjempenegative, begge to. Ble egentlig ikke skuffa, for jeg tror jo ikke jeg er gravid. Tror egentlig ikke jeg kommer til å tro at jeg er gravid før jeg sitter med..tja..10-20 positive tester i hånda, og en legeerklæring på at: "ja du er på tjukken". Ikke at jeg har prøvd så lenge, men bare tanken på å bli gravid føles enda veldig uvirkelig og langt framme. Så får vi se da, hvor lang tid det tar.
 
Forventer TR i morra eller på lørdag. Har egentlig alltid gått ut fra at jeg har hatt 28 dagers syklus, uten å tenke mer over det. Men innser jo at det kan ha vært både 27 og 29 dagersperioder. Veldig greit å ha en plass som dette å skrive ned ting.
 
Nå er jeg spent, altså. Jeg forventer TR i dag eller i morra, og magen antyder at hun kommer ganske snart. Men så har jeg vært ganske så rar i magen nå den siste uka. Sambo er i fyr og flamme, han tror jeg er gravid :)
 
Nå er det endelig helg. Jeg tyvstarta litt på helga, og ligger hjemme med noe som kan minne om influensa. Har jo lest at for noen er tett nese et symptom, og som den "symptom-jegeren" jeg er, så tar jeg absoutt det med i beregninga :D
 
Nesten i overkant spennende synes, jeg :D
 
Krysser fingrene for at det sitter en liten spire for oss begge :D
 
enda ingen TR og heller ingen tegn på at hu kommer snart. Testa i ste, men den var blendahvit.
 
Fortsatt ingen TR. Er så merkelig! Har hatt klokkestabil syklus siden jeg fikk mens, bortsett fra et par episoder! Til og med da jeg slutta på pilla, var den stabil. Men nå, ja nåååå skal vi starte med tull! *argh* [:@]
 
tenker at det er ikke sjans for at det er en spire som klamrer seg fast der inne. Det burde ha slått ut på test nå, og jeg har jo tross alt tatt 5 tester! testoman? jeg? skjønnerikkehvadusnakkerom! [;)] Alle testene har vært bendahvite. Ikke antydning en gang! Kjennes ut som at TR er på vei, men det har vært slik i 10 dager. Blir gal.
 
Det verste er at det er så lite man kan gjøre. Man må bare vente og se. Er dårlig deal det, synes jeg. Ække no flink til å vente.
 
 
 
Hei!
Ja, det er utgjort at TR skal begynne å tulle, etter at den har vært klokkestabil... Been there, done that!
Tuller jo med hodene til stakkars prøvere, som allerede er på febrilsk symptomjakt[;)]
Håper TR holder seg borte pga en spire! Lykke til!
 
hehe ja det er forbanna irriterende at den skal starte å tulle nå.
 
Fortsatt ingen TR å melde om her. Har ikke tenkt på det i hele tatt i helga, har vært på skiweekend i Sverige, så tror ikke problemet er at jeg "tenker" på det og "stresser" for mye. Tok CBD på torsdag i frustrasjon, og den var jo ikke til å mistolke.
 
 
 
Så kom mensen da. Den kom i går, og sambo ble så skuffet, stakkar. Jeg hadde forventa at den kom, så jeg tok det litt bedre.
 
Men nå er det bare å komme i gang igjen, ny runde :) Skal på gynekologisk poliklinikk i morra, innvendig UL pga vondter i eggstokkene. Så skal få gyn til å sjekke alt han kan sjekke og se at alt er i orden og at alt ligger til rette for at jeg skal huse en liten spire i 9 måneder.
 
2 prøveperiode:
  1. TR - sinnsyke menssmerter
  2. TR - sinnsyke menssmerter; hjemme fra jobb.
  3. TR - Gyno, innvendig UL
  4. TR
  5. TR
  6. .
  7. .
  8. .
  9. Starte EL-tester?
  10. Starte EL-tester?
  11. LØNN :D
  12. .
  13. .
  14. Fruktbar iflg BV
  15. Fruktbar iflg BV
  16. Fruktbar iflg BV- Eggløsning iflg BV
  17. Fruktbar iflg BV
  18. Fruktbar iflg BV
  19. Fruktbar iflg BV
  20. .
  21. .
  22. .
  23. .
  24. .
  25. .
  26. .
  27. .
  28. .
  29. Positiv G-test? *krysser fingre*
  30. .
  31. .
  32. .
  33. .

 
 
Da var UL'en unnagjort. Var ikke mye høy i hatten da jeg kom inn der, var være ærlig å si at jeg var pissnervøs. Sambo har vært så nervøs og engstelig de siste dagene at han har vært helt i fra seg.. Men heldigvis så alt bra ut der nede. Eller "der inne" burde vel jeg si [:)] Hadde 3 små cyster på den venstre eggstokken (der hvor jeg har hatt vondt) og livmora lå litt bakover (?).
 
Men det er ifølge legen ingenting ingenting i veien med meg, og ingenting som tilsier at jeg ikke skal kunne få barn [:D]
 
Var en merkelig følelse å ligge der å få UL. Skjermen så (naturlig nok) ut som en heeelt vanlig UL-skjerm, og jeg ble så "opphengt" i det at jeg nesten forventa å se en liten baby der inne. Jeg kan ikke forklare hvor intenst jeg gleder meg til å ligge der å få se et bankende hjerte.
 
Krysser fingrene jeg snuppa!
 
Hihi søta :) det gjør vi og :)
 
Back
Topp