Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

PP23 - CD39 - 10 DPO

Er det virkelig sant? Er jeg gravid for 3. gang (på rad)? :sad010

Vis vedlegget 391776

Det er tidlig, og streken er svak, men det er ikke skyggestrek for jeg har selvfølgelig testet med flere tester ;) Så nå har jeg begynt med støttemedisiner, håper det er det som skal til for at spiren sitter. Alle gode ting er tre? :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Ååå elsker denne nyheten!! Masse lykke til, alle gode ting er 3!♡

PP23 - CD39 - 10 DPO

Vis vedlegget 391776

Det er tidlig, og streken er svak, men det er ikke skyggestrek for jeg har selvfølgelig testet med flere tester ;) Så nå har jeg begynt med støttemedisiner, håper det er det som skal til for at spiren sitter. Alle gode ting er tre? :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Ååååå, YES!!! Hurra!!! :happy093. :Heartred Jeg velger å gratulere deg sååå mye, denne gangen SKAL spira bli sittende:woot: Alt ligger jo virkelig til rette for det nå! Ææææ, er så glad på dine vegne nå Alfakrøllen!! Fy søren så fortjent:Heartred:Heartred:Heartred

Ååå håper sånn for deg! :smiley-angelic001

PP23 - CD39 - 10 DPO

Vis vedlegget 391776

Se der!!! Den er jo ikke SVAK!!
GRATULERER ❤️❤️❤️❤️❤️

Ææææ, nå må du ikke la oss vente for lenge!!:woot::nailbiting:
Ååååå, YES!!! Hurra!!!
:happy093.
:Heartred
Jeg velger å gratulere deg sååå mye, denne gangen SKAL spira bli sittende
:woot:
Alt ligger jo virkelig til rette for det nå! Ææææ, er så glad på dine vegne nå Alfakrøllen!! Fy søren så fortjent
Hihi jeg liker responstiden din på svaret mitt til Lillafrosk
:hilarious:
:D
Tusen takk gode VakreVenus, ja denne gangen SKAL den bli sittende!
:smiley-angelic001
Er så koselig at du blir så glad på mine vegne :Heartred

Åååh, se på den fiiiine testen a:excited001❤️ Gratulerer så mye med spiren:talk017:love017:blob5:hello2:binkybaby:love7 Detta blir en terminspire❤️

Se der!!! Den er jo ikke SVAK!!
GRATULERER ❤️❤️❤️❤️❤️
Hehe, det er godt å høre deg si det, for jeg har nesten aldri testet så tidlig før og aldri fått så lite synlig strek før :happy8 Hører og ser jo så mye til disse skyggestrekene her inne, som iblant blir ganske synlige på bilder.. Men MakeSure er jo ikke kjent for skyggestreker. Det er bare så vanskelig for meg å tro det! :wideyed: Tusen takk for gratulasjon! :D:D:Heartred

Hehe, det er godt å høre deg si det, for jeg har nesten aldri testet så tidlig før og aldri fått så lite synlig strek før :happy8 Hører og ser jo så mye til disse skyggestrekene her inne, som iblant blir ganske synlige på bilder.. Men MakeSure er jo ikke kjent for skyggestreker. Det er bare så vanskelig for meg å tro det! :wideyed: Tusen takk for gratulasjon! :D:D:Heartred

Det er helt herlig, da blir du og med i Juli, og vi skal BEGGE få terminspire!! ❤️❤️

Å, så spennende! :smiley-bounce012 Du er en ledestjerne på å stå på! Etter de 3 første rundene på letrozol, har du fortsatt på letrozol, eller er det uten?
Så koselig sagt :shy: Skjønner ikke alltid selv hvor pågangsmotet kommer fra, men det tvinger seg på en måte frem etter skuffelsene. Det må jo bare gå bra til slutt!

Jeg har ikke tatt mer letrozol etter de tre rundene. Det virker som om kroppen plutselig «våknet» etter de tre rundene, og deretter har den skjønt hvordan det gjøres. Godt mulig at hcg i kroppen etter spontanabortene også har hjulpet, det sa ihvertfall gynekologen min at var positivt. Han oppfordret meg faktisk til å prøve raskt igjen begge gangene etter at jeg mistet (etter ultralyd som viste at livmoren var klar), begrunnet med at sannsynligheten for å lykkes igjen da er høyere :) Har veldig troen på at det var letrozolen som er årsaken til at det plutselig klaffet etter så lang tid for meg, men vet jo ikke.. :)

Så koselig sagt :shy: Skjønner ikke alltid selv hvor pågangsmotet kommer fra, men det tvinger seg på en måte frem etter skuffelsene. Det må jo bare gå bra til slutt!

Jeg har ikke tatt mer letrozol etter de tre rundene. Det virker som om kroppen plutselig «våknet» etter de tre rundene, og deretter har den skjønt hvordan det gjøres. Godt mulig at hcg i kroppen etter spontanabortene også har hjulpet, det sa ihvertfall gynekologen min at var positivt. Han oppfordret meg faktisk til å prøve raskt igjen begge gangene etter at jeg mistet (etter ultralyd som viste at livmoren var klar), begrunnet med at sannsynligheten for å lykkes igjen da er høyere :) Har veldig troen på at det var letrozolen som er årsaken til at det plutselig klaffet etter så lang tid for meg, men vet jo ikke.. :)
Du har SÅ fortjent at det går tilslutt, det kommer det til å gjøre!

Spennende med letrozolen, altså. Var det 3 x enkel dose du kjørte? Når det korrelerer med en endring, er det vanskelig å tenke at det ikke skal ha hatt noen innvirkning, men som du sier - man vet jo ikke, det er så mange historier om at disse merkelige kvinnekroppene kan kjøre sitt eget løp. Jeg heier så innmari på at dette blir din varige tur, blir skikkelig spennende å følge deg nå! :dance008

Tusen takk! :Heartred Håper du følger etter veldig snart! Og at gynekologen ikke er vanskelig om/når du spør om letrozol :)
Signerer denne, @Sola19911 !
Om du kunne fått PRØVE letrozol frem til gyn time i mars (?), så hadde jo det vært noe i alle fall.

(Eller helst, få positiv nå, og bli med oss i juli !)

Back
Topp