Mens termin vs oul termin

OUL-termin var 6 dager før menstermin. Men babyen kom 3 uker før det igjen :)
 
1,5 uke mellom menstermin og oul. Jeg har 31 dagers sykluser så 1 uke forskjell når jeg regnet ut fra eggløsning. Jenta kom som bestilt etter eggløsningsregning ;)
 
Denne gangen ble jeg flyttet en dag frem på oul :)
Sist var det nesten to uker forskjell.
 
Mensterminen min er nesten en uke før UL-termin. Men jeg har lange sykluser, så vet at mensterminen ikke stemmer! Ul.termin og eggløsningstermin er helt samsvarende derimot :)
 
Menstermin var 29juli, mens oul termin var 1 august. Såikke mye som skilte de :)
 
Menstermin var 2/09 med første, oul var 10/09. Hun ble født 27/08, da stor og fin uten noe fosterfett. Så tror nok oul bomma på datoen og min termin stemte!

Denne gangen er menstermin 20/04. Jeg har tempet og brukt el-tester, så er veldig sikker på at terminen min stemmer. Spent på hva resultatet på oul blir! :p
 
på begge har jeg bare hatt ca 3 dager forskjell, mn førstemann kom 4 dager før termin og andremann kom 3 dager før termin ;)
 
Jeg ble satt en uke tilbake. Hadde menstermin 30/6 og ul termin 8/7. Lillegutt kom 16 dager før ultermin den 22/6 :)

Det kjipe er at jeg har mistet 12 dager med permisjon :( . Hadde mistet mindre perm vis de gikk etter menstermin.
 
Mens 3/7, oul 1/7. Født 28/6.
 
Min mens termin var 1 Februar og den ble flyttet til 27 Januar så stemte forsåvidt :)
 
Min skal ikke stemme fordi suklusen er 33-34 dager.
 
Menstermin; 16. Desember 2009. ULtermin; 3. Januar 2010.
Hun kom i slutten av november 2009 :p
Skal dog nevnes at mensterminen ble litt uriktig ettersom jeg hadde sluttet på noe p-piller, og ikke hadde fått noe blødning etter det..
 
Back
Topp