Mens termin vs oul termin

En dag forskjell bare.
Ingen forskjell her :)
Ut i fra eggløsning, tidlig ul og oul så er det samme dato. Har periode på 40-44 dager så menstermin juksa fastlegen og jeg til formål temme med el.
Menstermin 1. Des og OUL termin 6.des :p
I alle mine 3 svangerskap har jeg blitt satt tilbake 2-4 dager.
Ble flyttet en dag. Hos oss er det IVF så termin fra sykehuset er jo egentlig helt korrekt. Men en dag gadd jeg ikke krangle på
En dag forskjell hos meg :)
Tre tidlige ul har bekreftet min el-beregnede termin (Jeg vet eksakt dag for min letrozol-provoserte el) men oul ga termin tre dager senere. Tre dager er så lite at jeg bryr meg ikke. Men har følelsen av at hun kanskje kommer før den 10. liekvel. vi får se
Blir spennende å se når babisene kommer :p
 
Ok, ikke ille det da. Et par venninner har mått blitt satt igang på dag 11. Håper jeg ikke må gå så mye over.. :p
Ble satt igang her da pga litt lite fostervann, men hadde nok blitt født innen få dager siden jeg begynte såvidt med rier selv like før igangsettelsen:)
Glad jeg slapp makstid:)
 
Ble satt tilbake en uke :) hadde menstermin 20/8 og ultermin 27/8 :) men fortsatt ingen baby :(
 
Menstermin var 18/11.
Oul termin blei 29/11.
Vi er ikke helt enige i den, så vi regner ut ifra 25/11. Har fått beskjed hele veien at babyen er liten, så tar oul terminen med en klype salt.
Så har vi sånn ca noe midt i mellom :)
 
Menstermin 1.juni, oul-termin 2.juni, baby kom 3.juni :) Fødselen satte i gang på oul-termindagen da, tok bare så himla lang tid å få babyen ut :p
 
Det er jo greit da ;)
Blir du da trekt 5 dager i permisjon?
Veldig greit :D
Jeg tror man blir trukket da, ja. Jeg er sykemeldt utenom permisjonen så jeg merker ikke så mye til det. Men du sier noe, jeg burde sjekke det opp i forhold til ny sykemelding :)
 
Nøyaktig samme dag :)
 
El termin 26.12. Oul termin 26.12. Uke (ul) 8 termin 26.12, uke (ul) 12 termin 21.12. Så da ble det 26.12 :p
 
To dager forskjell, men så var jeg heller ikke 100%sikker når jeg hadde første dag i siste mens heller :p gutten kom likevel 9 dager før OUL terminen og 7 før mens termin
 
2 dager forskjell på nr 1 og ingen på nr 2. Eller legen var uenig med nr 2 men han regnet en dag feil. Han regnet 40+2 mens sykehuset regner 40+3.
 
Back
Topp