Mens-termin vs. OUL-termin

Babylito

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Til dere som har født;

Når kom babyen(e) deres ift. mens-termin vs. oul-termin?

Her har jeg både mens- og oul-termin 21.mars (i morgen). Men på tidlig ul (uke 7) sa hun 23.mars, men det stemmer ikke med eggløsningen min (vi brukte eggløsningstest for å bli gravid).

Last edited:
Nå har jeg ikke fått ennå denne gangen, men med de to jeg har kom første 1 dag etter oul termin og tre dager før menstermin. Nr 2 kom 2 dager etter menstermin og 7 dager etter oul termin. Så blir spennende denne gangen,nå er begge terminene 28.3.

Nå har jeg ikke fått ennå denne gangen, men med de to jeg har kom første 1 dag etter oul termin og tre dager før menstermin. Nr 2 kom 2 dager etter menstermin og 7 dager etter oul termin. Så blir spennende denne gangen,nå er begge terminene 28.3.

Blir spennende å se hva som skjer denne gangen da ja ☺️ Hvordan var det å gå 7 dager over oul termin? Kjenner at jeg er litt utålmodig, og litt redd for å gå for lenge over.. ;)

Hadde grunnet mye ubehag på slutten på følelsen at jeg ville få noen dager før termin, så den siste uka ble ganske lang. Så nå har jeg forberedt meg på å gå en uke over, selv om jeg også denne gangen føler at babyen vil komme litt før termin grunnet mye ubehag og vonde kynnere siste uka. Går jeg mer enn en uke over vil jeg nok bli veldig utolmodig, men en uke skal gå bra :-)

3 dager over ul-termin :) Var usikker på menstermin, men jeg tror den var ca 4 dager etter fødsel.

Menstermin 24. Feb oul termin 6 mars 9 dager forskjell.. Fødte 25. Februar

Nr 1:
Menstermin 7.april
Oul termin 15.april
Født 5.april

Nr 2:
Menstermin 17.juli
Oul termin 21.juli
Født 17.juli

Nr 3:
Menstermin 15.mars
Oul termin 15.mars
Født 5.mars :)

Så da er det menstermin som har stemt mest til meg :)

Mens termin var 19.Mars og oul termin var 23.Mars. Lillemor kom 12.Mars, så nærmest mens termin :)

Nr.1: menstermin 16. Juli, oul: 19. Juli, født: 24. Juli. OUL+5, menstermin+8.

Nr.2: menstermin: 9. Februar, oul: 12. Februar, født: 21. Januar. OUL-22, menstermin-19.

Venter (utålmodig) i spenning hvordan det blir med nr.3. Denne gang er menstermin og oul samme dag.

Nr 1: menstermin 13/6, oul termin 23/6, baby kom 16/6
Nr 2: menstermin 28/2, oul termin 14/3, baby kom 4/3

Back
Topp