Mens-smerter?

Har vært på akutten på sykehuset nå. Tok blodprøver og innvendig ul.

Heldigvis, tross de enorme smertene, så var det ikke noe annet "feil" enn at jeg desverre 90% sikkert spontanaborterte. Ingen graviditet utenfor livmor og ingen cyster som hadde sprekt. Alt så 'riktig' ut inni der. En helt vanlig abort men med ekstreme smerter.

Han ville uansett ta blodprøve og ul igjen på fredag for å være helt sikker. Frem til da kunne jeg ta smertestillende, men ikke ibux.

Så da forlater jeg nok dere skjønne damer. Det var en kortvarig glede. Ønsker dere alle ett godt svangerskap og vakre friske barn :)

Huff, stakkars deg. Høres ikke noe godt ut. :( Veldig trist at det skulle ende sånn.Sender over en stooor klem :love022

Å nei, så trist :( Godt å høre de tok deg på alvor. Krysser fingrene for at spira sitter fort igjen og blir sittende <3

Huff!! Det var ikke en trivelig lesing :confused1 Håper de tar godt vare på deg på sykehuset. Krysser fingrene for deg neste gang :happy:

Heldigvis, tross de enorme smertene, så var det ikke noe annet "feil" enn at jeg desverre 90% sikkert spontanaborterte. Ingen graviditet utenfor livmor og ingen cyster som hadde sprekt. Alt så 'riktig' ut inni der. En helt vanlig abort men med ekstreme smerter.

Han ville uansett ta blodprøve og ul igjen på fredag for å være helt sikker. Frem til da kunne jeg ta smertestillende, men ikke ibux.

Så da forlater jeg nok dere skjønne damer. Det var en kortvarig glede. Ønsker dere alle ett godt svangerskap og vakre friske barn :)

Så trist! Lykke til videre og ta vare på deg selv!

Nei :( uff ikke slik det skulle gå! :(

Men jeg er veldig glad det ikke var noe galt hvertfall. Og godt de er nøye og vil ha deg inn igjen for sikkerhetsskyld.

Du kan hvertfall bli gravid og det er jo kjempe positivt! Neste gang sitter nurket eller nurkene! For dette er noe jeg virkelig unner deg ❤️

Det positive

Ånei!! :( sender store, gode klemmer din vei!
Dette var leit å lese :( men godt du kom deg til akutten og fikk ordentlig svar allikevel!

Lykke til videre, håper det sitter en spire snart igjen som klamrer seg fast! <3

Tusen takk for klemmer og lykkeønskinger! Er helt slått ut nå.

Er ufattelig trist å ha mista gullet/gullene mine, men jeg er likevel glad det ikke var noe 'værre' på gang. Jeg var ekstremt bekymret for min egen helse der en stund - typ graviditet utenfor livmor eller blødninger der det ikke skal være av andre årsaker.

Nå VET jeg endelig at jeg faktisk kan bli gravid, og det gir meg og sambo håp om at vi en dag vil klare å få barn.
Så nå gleder jeg meg til dette er fullstendig over og når sorgen slipper taket er vi klare til å prøve med ny iver. <3

Ønsker dere alle alt godt og kos dere masse som gravide og vordende mødre :) Klem!

Dette var veldig trist lesning :( sender mange trøste klemmer, nå må dere ta godt vare på hverandre fremover og gi dere selv tid til å sørge <3 også ønsker jeg dere masse masse lykke til når dere er klare for å forsøke igjen, og krysser fingrene for at neste spire sitter med en gang og helt til termin <3

Så trist å høre :(Jeg ønsker dere all lykke til videre og håper dere fort får en spire igjen som holder seg hele veien ut <3 Sender en god klem <3

Back
Topp