Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Nja, vi har fått ett tlf nummer å ringe når vi driver med sånn prøverør hvertfallDu får gjøre det. Er det bare å ringe sykehuset direkte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, vi har fått ett tlf nummer å ringe når vi driver med sånn prøverør hvertfallDu får gjøre det. Er det bare å ringe sykehuset direkte?
Hvis du har tatt blodprøve for å måle hcg så vil jeg tro at det skal være mulig å ringe og få ett svar i løpet av noen dager, men jeg aner ikke hvordanLitt annerledes for de med prøverør, forståelig nok. Jeg får bare vente tålmodig. Det blir noen lange uker.
Håper det går bedre med deg Bra hcg!Jeg var på sykehuset I dag for å sjekke smertene. Jeg har visst fått noe som heter "overstimuleringssyndrom". Det har ført til væske I buken. Medisinen var sykemelding med total hvile og mye drikke. Og kontroll igjen på fredag. Hcg på 1074Håper det går bedre med deg
![]()
Bra hcg!
Så bra de fant ut av det. Har du hatt ferskforsøk? Du må ha god bedringGodt du er sykemeldt og blir fulgt opp.
Ja, bedre før var... men har dårlig samvittighet ovenfor jobben. Det er skikkelig krise der for tida
så det passa utrolig dårlig.Ferskforsøk ja. Takk takkJa, bedre før var... men har dårlig samvittighet ovenfor jobben. Det er skikkelig krise der for tida
så det passa utrolig dårlig.
Hvis du har tatt blodprøve for å måle hcg så vil jeg tro at det skal være mulig å ringe og få ett svar i løpet av noen dager, men jeg aner ikke hvordanKan jo prøve på sentralbordet og jobbe deg innover
![]()
Nei, uten bp blir det vanskelig å få svarIkke tatt noen blodprøve. Det var ikke nødvendig mente legen. Han så ikke poenget.
Kjenner følelsen ang. jobben..
Men du må tenke på deg selv og babyen nå. Jobben klarer seg selv![]()
Dårlig desverreHvordan går det med deg ?
Dårlig desverre
Har blødd som en foss i dag, og sterke smerter. Ganske sikker på at jeg har mistet...
Har likevel fått tatt hcg-blodprøve i dag (får svar på fredag).
Eneste håpet vårt nå er at det var 2 som festet seg og 1 som fortsatt klamrer seg fast.
Men det føles ikke sånn akkurat nå.
Så tristHar vært på akutten på sykehuset nå. Tok blodprøver og innvendig ul.
Heldigvis, tross de enorme smertene, så var det ikke noe annet "feil" enn at jeg desverre 90% sikkert spontanaborterte. Ingen graviditet utenfor livmor og ingen cyster som hadde sprekt. Alt så 'riktig' ut inni der. En helt vanlig abort men med ekstreme smerter.
Han ville uansett ta blodprøve og ul igjen på fredag for å være helt sikker. Frem til da kunne jeg ta smertestillende, men ikke ibux.
Så da forlater jeg nok dere skjønne damer. Det var en kortvarig glede. Ønsker dere alle ett godt svangerskap og vakre friske barn![]()
Jeg er glad for å lese at du kom deg til akutten. De smertene hørtes helt uutholdelige ut! Bra at de tok deg inn, og tok det alvorlig.Har vært på akutten på sykehuset nå. Tok blodprøver og innvendig ul.
Heldigvis, tross de enorme smertene, så var det ikke noe annet "feil" enn at jeg desverre 90% sikkert spontanaborterte. Ingen graviditet utenfor livmor og ingen cyster som hadde sprekt. Alt så 'riktig' ut inni der. En helt vanlig abort men med ekstreme smerter.
Han ville uansett ta blodprøve og ul igjen på fredag for å være helt sikker. Frem til da kunne jeg ta smertestillende, men ikke ibux.
Så da forlater jeg nok dere skjønne damer. Det var en kortvarig glede. Ønsker dere alle ett godt svangerskap og vakre friske barn![]()
Har vært på akutten på sykehuset nå. Tok blodprøver og innvendig ul.