Mens-smerter?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Er det noen fler som har ganske kraftige mens-smerter?

Jeg har så vondt som når jeg har mensen, og det har alltid vært grusomt vondt. Har fått påvist endometriose og har endo-cyster på eggstokkene.

Kraftige kramper i korsrygg og mage og så stråler det ned lårene.

Blør heldigvis ikke og fikk '2-3 uker' på clearblue testen i dag 4+2 (16dpo).

Men de smertene tar knekken på meg. De startet ordentlig i går, men forsvant i natt og på morgenen i dag før det startet igjen.

Er også veldig mye frossen og dødstrøtt.

Blir jo litt bekymret :(

Edit: Har SPESIELT mye stikkinger nede i venstre side også..

Jeg har ikke spesielt vonde menssmerter til vanlig, men de er der. Var ganske likt nå som ved mens rundt den tiden den skulle kommet (for et par uker siden), men nå har det dabbet nesten helt av. Kjenner imidlertid mye stikninger og lette smerter i eggstokkområdene flere ganger til dagen. Men jeg tolker det jo som et godt tegn at det skjer ting:)
Vet jo ikje hva som er normalt i fht.at du har endometriose, men du tror ikke det er forbigående da og roer seg litt om noen dager?:)

Jeg er også superkald og trøtt forresten:)

Jeg har fått noen forferdelige smerter. Våkner flere ganger om natta pga av smertene. Det er som skikkelig kraftige menssmerter :grumpy: Snakket med lege og de på riks'n I dag. Så I morgen skal jeg på ul for å sjekke ståa. Så er virkelig spent... Har ikke hatt noen blødning.

Huff, hørtes virkelig ikke godt ut Bubbly. Håper det blir bedre snart<3

Jeg har menssmerter som er like kraftige som ved en vanlig mens. Disse kommer og går, det har de gjort siden før positiv test.

Klem til deg!

Jeg hadde det med mi første prinsesse alt gikk bra tenk positivt også er det veldig viktig du hviler og tar det med ro hvis du har sterke smerter da kroppen sier ifra :)

Jeg hadde kraftige smerter med mini. Var så ille at jeg lå i dusjen med varmt vann om natta :) Ganske vanlig med menssmerter i en eller annen grad. Har litt av og på nå også :)

Har dem jeg også, lurte faktisk på å skrive en lignende tråd i dag for begynte å lure på om det virkelig er normalt å ha så sterke murringer :o men ser da ut som det er ganske normalt da :)

Har de jeg og :) kommer og går, men når de er her må jeg sette meg ned litt :o

Takk for svar :) Da er jeg ikke den eneste hvertfall.

Jeg klarte ikke reise på jobb i dag, det er så sinnsykt vondt at når jeg prøver å gå, så går jeg krokbøyd. Skjelver i hele kroppen.

Ingen blod og det er jeg ekstremt glad for!

Skal ligge å hvile med varmeflaska mi, og så ringer jeg Riksen når de åpner og hører hva jeg skal gjøre.

Bør man ringe fastlegen også?

HUff.. det hørtes ille ut :( Håper det snart gir seg!

God bedring!

Dritt! Nå kom det masse svart Crinone (progesterontilskudd) ut i tillegg til slimete blod.... :( Dårlig følelse...

Dritt! Nå kom det masse svart Crinone (progesterontilskudd) ut i tillegg til slimete blod.... :( Dårlig følelse...

Huff. Skjønner godt at du er redd nå :( Kanskje det er det ene egget som har sluppet taket? Eller at slimhinnene er veldig såre?
Kan du ikke ringe Riksen så du får svaret på hCGen du tok i går? Hadde også ringt fastlegen min, slik at du får målt hCG i morgen også. Stor klem Bubbly, håper virkelig det er uskyldig. Mange blør jo i første trimester, og får friske barn allikevel<3

Jeg har også hatt helt forferdelige "menssmerter" de siste dagene, og i natt våknet jeg av de. Det ble så intenst at jeg merket at jeg holdt på å besvime når jeg satt meg opp, så det ble varmeflaske på meg resten av natta. Virker som "tak", og det hele er over i løpet av 15-20 min.

Var hos legen i dag, men de gadd ikke måle hcg for det var så tidlig. Det var vanlig at ting kunne ende med SA så tidlig sa de. For en "trøst". Har ikke hatt noen blødninger. Merker jeg savner fastlegen jeg hadde før.

Huff. Skjønner godt at du er redd nå :( Kanskje det er det ene egget som har sluppet taket? Eller at slimhinnene er veldig såre?
Kan du ikke ringe Riksen så du får svaret på hCGen du tok i går? Hadde også ringt fastlegen min, slik at du får målt hCG i morgen også. Stor klem Bubbly, håper virkelig det er uskyldig. Mange blør jo i første trimester, og får friske barn allikevel<3

Har prøvd å ringe, men de åpner ikke linjene før kl 12 :(
Tenkte å ringe fastlegen etter jeg har snakket med Riksen og jeg forstår mer.

Håper så inderlig dette bare er uskyldig blødninger og min kropp som reagerer sterkt på nye hormoner.

Dette er så slitsomt altså...

Jeg har også hatt helt forferdelige "menssmerter" de siste dagene, og i natt våknet jeg av de. Det ble så intenst at jeg merket at jeg holdt på å besvime når jeg satt meg opp, så det ble varmeflaske på meg resten av natta. Virker som "tak", og det hele er over i løpet av 15-20 min.

Var hos legen i dag, men de gadd ikke måle hcg for det var så tidlig. Det var vanlig at ting kunne ende med SA så tidlig sa de. For en "trøst". Har ikke hatt noen blødninger. Merker jeg savner fastlegen jeg hadde før.

Uff! For en forferdelig måte legen sa det på.. :( Håper han tar feil og at det bare er livmoren som strekker seg <3
Ingen blødninger er bra da, hvor langt er du på vei? Burde jo hvertfall tatt hcg da for å se økning?

Mine smerter er konstante, og varer i timesvis. Varmeflaska er god å ha, bruker den både dag og natt ;)

Uff! For en forferdelig måte legen sa det på.. :( Håper han tar feil og at det bare er livmoren som strekker seg <3
Ingen blødninger er bra da, hvor langt er du på vei? Burde jo hvertfall tatt hcg da for å se økning?

Mine smerter er konstante, og varer i timesvis. Varmeflaska er god å ha, bruker den både dag og natt ;)

Ja, du skjønte det var en mann? :) Jeg vurderer å bytte, men det er vel kanskje ikke så lurt midt i. Jeg skal ikke være hysterisk heller.

Jeg er 5+3 +-. Sist graviditet fikk jeg målt hcg, men ble også henvist til UL på sykehuset. Alt var bra da, og det var en liten blødning inne i bildet. Dette er nytt for meg.

Har prøvd å ringe, men de åpner ikke linjene før kl 12 :(
Tenkte å ringe fastlegen etter jeg har snakket med Riksen og jeg forstår mer.

Håper så inderlig dette bare er uskyldig blødninger og min kropp som reagerer sterkt på nye hormoner.

Dette er så slitsomt altså...

Ja, dette er slitsomt for deg. Det skjønner jeg veldig godt. Snart åpner de på Riksen, heldigvis. Hvis hCGen din var normal i går, så har jeg tro på at det kan være uskyldig.

Du må få målt ny hCG i morgen. Det er vel det eneste som kan gi en indikasjon så tidlig. Mange klemmer til deg<3 Håper på oppdatering så fort du vet hCG.

Ja, du skjønte det var en mann? :) Jeg vurderer å bytte, men det er vel kanskje ikke så lurt midt i. Jeg skal ikke være hysterisk heller.

Jeg er 5+3 +-. Sist graviditet fikk jeg målt hcg, men ble også henvist til UL på sykehuset. Alt var bra da, og det var en liten blødning inne i bildet. Dette er nytt for meg.

Ja, følte det liksom på meg ;)
Neida, finnes vel gode, forståelsesfulle mannlige leger også.
Selv har jeg verdens beste kvinnelige fastlege, håper bare hun er tilbake fra perm nå!

Det er vel normalt med litt blødning som de sier... Men de smertene sammen med blødningene skremmer meg.

Jeg er bare litt overbekymra nå, det går nok over når jeg får snakket med Riksen :)

Ja, dette er slitsomt for deg. Det skjønner jeg veldig godt. Snart åpner de på Riksen, heldigvis. Hvis hCGen din var normal i går, så har jeg tro på at det kan være uskyldig.

Du må få målt ny hCG i morgen. Det er vel det eneste som kan gi en indikasjon så tidlig. Mange klemmer til deg<3 Håper på oppdatering så fort du vet hCG.

Takk, da skal jeg sørge for at jeg får tatt ny hcg i morgen. Lover å skrive her når jeg får vite hcg'en fra i går :)

Ja, følte det liksom på meg ;)
Neida, finnes vel gode, forståelsesfulle mannlige leger også.
Selv har jeg verdens beste kvinnelige fastlege, håper bare hun er tilbake fra perm nå!

Det er vel normalt med litt blødning som de sier... Men de smertene sammen med blødningene skremmer meg.

Jeg er bare litt overbekymra nå, det går nok over når jeg får snakket med Riksen :)

Du får gjøre det. Er det bare å ringe sykehuset direkte?

Back
Topp