Menopur, erfaringer?

ipoki

Glad i forumet
Er på sprøytedag 4 med menopur, og har lest om mange som etterhvert kjenner seg ømme/smerter i magen. Nesten som eggstokkene rasler, bokstavelig talt.

Men spørsmålet mitt er, når begynner dere å kjenne dette? Merker ingenting enda..

Tror jeg kjente det etter 6-7 sprøytedager, og innen uttaket var jeg ganske immobil...

Tror jeg kjente det etter 6-7 sprøytedager, og innen uttaket var jeg ganske immobil...

Kan legge til at jeg var litt overstimulert og at jeg gikk på Gonal-F også

Jeg kjenner det godt etter bare 4 dager på menopur jeg. Men så går jeg også på maks dose( 450 ie) så det har kanskje noe å si!

Jeg kjenner det godt etter bare 4 dager på menopur jeg. Men så går jeg også på maks dose( 450 ie) så det har kanskje noe å si!
Han var så redd for overstimulering hos meg, så kun usle 150 iE og prednisolon i tillegg..

Samme her. Hadde vel 22 dager med menopur jeg da, så ikke rart de var ømme i flere uker etterpå. Merket mest til synarela.

Sykmeldt etter 5-6 dager på sprøyter, men mest pga synarela.

Samme her. Hadde vel 22 dager med menopur jeg da, så ikke rart de var ømme i flere uker etterpå. Merket mest til synarela.

Sykmeldt etter 5-6 dager på sprøyter, men mest pga synarela.
22 dager! Heftig...

22 dager! Heftig...

Ikke deilig for å si det sånn. Magen var knall blå (hjalp ikke at jeg måtte fortsette med fragmin etter uttak heller) og eggstokkene ømme som fy. Gråt under de to siste kontrollene (sprøytedag 20 og 22) da det var såpass ømt å ha kontroll. Ikke snakk om at det hadde blitt noe sex på den tiden heller :P

Ikke deilig for å si det sånn. Magen var knall blå (hjalp ikke at jeg måtte fortsette med fragmin etter uttak heller) og eggstokkene ømme som fy. Gråt under de to siste kontrollene (sprøytedag 20 og 22) da det var såpass ømt å ha kontroll. Ikke snakk om at det hadde blitt noe sex på den tiden heller :P
Hvor lenge skulle du gå på sprøyter i utgangspunktet?

Hvor lenge skulle du gå på sprøyter i utgangspunktet?

10-12 dager var vel planen. Sprøytestart onsdag og planlagt uttak rundt mandagen etter etter (12 dager).

Back
Topp