Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg kjente det etter 6-7 sprøytedager, og innen uttaket var jeg ganske immobil...
Han var så redd for overstimulering hos meg, så kun usle 150 iE og prednisolon i tillegg..Jeg kjenner det godt etter bare 4 dager på menopur jeg. Men så går jeg også på maks dose( 450 ie) så det har kanskje noe å si!
Tror jeg kjente det etter 6-7 sprøytedager, og innen uttaket var jeg ganske immobil...
22 dager! Heftig...Samme her. Hadde vel 22 dager med menopur jeg da, så ikke rart de var ømme i flere uker etterpå. Merket mest til synarela.
Sykmeldt etter 5-6 dager på sprøyter, men mest pga synarela.
22 dager! Heftig...
Hvor lenge skulle du gå på sprøyter i utgangspunktet?Ikke deilig for å si det sånn. Magen var knall blå (hjalp ikke at jeg måtte fortsette med fragmin etter uttak heller) og eggstokkene ømme som fy. Gråt under de to siste kontrollene (sprøytedag 20 og 22) da det var såpass ømt å ha kontroll. Ikke snakk om at det hadde blitt noe sex på den tiden heller![]()
Hvor lenge skulle du gå på sprøyter i utgangspunktet?
Er jo det jeg håper på..10-12 dager var vel planen. Sprøytestart onsdag og planlagt uttak rundt mandagen etter etter (12 dager).