Menn og spilling! Klikker...

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Hei! Må bare få ut irritasjon. Jeg har ett temperament fra før av, å med ekstra hormoner eksploderer det her. Min samboer spiller så jævla mye barnslige pc spill, å d irriterer meg så sykt. Fins ikke no mer usexy for å være ærlig... Hvordan er d m deres menn? Og hvordan spanderer dere egentid, spesielt etter barn er lagt??

Mannen min spilte veldig mye før vi fikk barn, etterhvert som barna har blitt eldre har der blitt mindre og mindre spilling. Han har ikke tid til det nå, og på kvelden vil han gjerne se en film sammen med meg, spise kveldsmat med meg etc. Men kanskje sånn ca 3kvelder i uka spiller han. Da etter at barna er lagt, og det gjør meg ingenting for de kveldene bruker jeg på meg selv :)

Mannen her i huset spiller ikke, har ikke gjort det etter vi fikk barn for snart 7 år siden. Må understreke at det har vært hans valg, så det har ikke vært noe irritasjonsmoment for meg.:)

Han spiller playstation, men han gjør det bare når jeg er borte...:P Har på ingen møte nektet han når jeg er hjemme. Men har nevnt at jeg synes det er sykt slitsomt å høre på de skytelydene etc..Og det har han tydeligvis respektert:) Når vi har egentid hjemme ser vi på en serie vi begge liker eller en film:) Eller så prater vi bare, eller gjør ingenting:)

Min spiller litt av og til, jeg ser overhode ikke problemet med det, det er hans interesse, jeg har mine interesser som han ikke bryr seg nevneverdig om. ;-) Tror det er viktig å ha litt egne ting å drive med på hver sin kant også, og ikke føle at man liksom har plikt til å bruke hver ledige stund på hverandre.

Men skjønner det kan være irriterende hvis det er absolutt hele tida da.. Dere får ta en prat om prioritering. ;-)

Min spiller litt av og til, jeg ser overhode ikke problemet med det, det er hans interesse, jeg har mine interesser som han ikke bryr seg nevneverdig om. ;-) Tror det er viktig å ha litt egne ting å drive med på hver sin kant også, og ikke føle at man liksom har plikt til å bruke hver ledige stund på hverandre.

Men skjønner det kan være irriterende hvis det er absolutt hele tida da.. Dere får ta en prat om prioritering. ;-)
Jeg er delvis enig, og det er ikke hele tiden, men jeg bare forstår ikke den hobbyen der, er sikkert en skikkelig bitch for tia, men det er sånn jeg føler desverre.

Jeg er en geek selv :P spiller veldig mye online games på data, men etter jeg ble gravid orker jeg bare ikke, kjæresten spiller en del, jeg kan ikke nekte han siden jeg er/var der selv.. Hvis jeg trenger oppmerksomhet får jeg det og vi gjør ting sammen, jeg tenker sånn at, han skal få spille så mye han vil nå, om ca 7 måneder har vi baby og ikke mye spilling lenger :) alle har sine hobbyer, jeg er bare glad han ikke har en hobby som er farlig for han :D

Han har Playstation, men den står i boden. Jeg har Wii, og der spiller vi mariokart en gang annenhver mnd - Max :p noen ganger "slår vi til" og tar inn Playstation og spiller NHL eller buzz. Heldigvis ikke noe skytespill eller noe sånt fælt :p og bare i 30-60 min av gangen :)

Mannen min spiller ikke og interesserer seg ikke for sport:D veeldig fornøyd med d!;)

Mannen har ny Playstation og allerede fått seg noen spill:-) han spiller stort sett når jeg sovner på sofaen eller legger meg tidlig! Det har jeg ingenting imot egentlig... de første dagene etter jul syns jeg han var litt kjip, for da sneik han seg ned i kjelleren hver kveld mens vi egentlig satt sammen!

Men så tenkte jeg at det egentlig ikke er så annerledes som om hvis jeg hadde satt meg i en godstol og lest bok?!? Og det kan jeg jo gjøre av og til:-) så lenge jeg slipper å sitte og høre på spillene, så er jeg fornøyd, da kan jeg sitte på forum eller se tv som jeg vil:) og det var tross alt jeg som kjøpte nytt spill til han til jul:P hehe...

Jeg er delvis enig, og det er ikke hele tiden, men jeg bare forstår ikke den hobbyen der, er sikkert en skikkelig bitch for tia, men det er sånn jeg føler desverre.

Det er mye man ikke forstår, men som man for husfredens skyld kanskje bare bør akseptere. ;-)

Jeg har hest, en hobby som både tar mye tid og er dyr å drive med. Jeg har full forståelse for at mange andre ikke forstår den prioriteringa, men setter veldig stor pris på at min bedre halvdel aksepterer at sånn er jeg, og det liker jeg å drive med. Nå skal vi riktignok selge hesten nå som vi venter barn, men da er det faktisk han som foreslår at vi setter de pengene på en egen konto sånn at jeg kan kjøpe meg ny hest om noen år når vi får litt bedre tid igjen. :-)
For meg er dette kanskje noe av det viktigste i forholdet vårt, at vi aksepterer hverandre for den vi er, og at vi er forskjellige uten at det er noe å krangle om.

Vi damer har en tendens til å ville forandre og forme disse mannfolka litt som det passer oss, også er vi egentlig fint lite villige til å bli utsatt for det samme selv. :-P Jeg tenker som så at kjæresten min spilte lenge før vi ble sammen, jeg fant fort ut at det var noe han drev litt med da vi ble kjent, likevel ble jeg jo forelska i han. Hvorfor skal det ikke være greit nå når vi har vært sammen en stund? Jeg valgte hele pakka, også de småtingene jeg kanskje ikke nødvendigvis synes er helt fantastiske. ;-)

Håper hormonene dine roer seg, både for din del og hans! ;-) Ikke noe kjekt å være verken den som er irritert eller den som er utsatt for irritasjon.

Når det er sagt er jeg SÅ glad for at min ikke er interessert i alskens sport! :-P Det er for meg såpass kjedelig at det kanskje ikke hadde blitt noe av i utgangspunktet. ;-)

Min kar har playstation og sånne ting, men har aldri spilt noe særlig. Det står uansett oppe på loftstua som så og si ikke er i bruk. Jeg irriterer meg mer på mobiltrykkinga hans :P Jeg sier ikke noe, for jeg hater å krangle og diskutere og det ender opp med meg selv som har dårlig samvittighet. Men han trykker altså på mobilen konstant!! Det er irritasjonsmoment.. fysj.. Det irriterer meg mer at han ikke har en hobby. Nå på vinteren når han er hjemme fra havet... Sløver han bare... Det er irriterende :P Jeg sløver ganske mye for tiden, men jeg har grunn til det :P haha...

Her ble det spilt ekstremt mye før førstemann kom...irriterte meg noe grenseløst!!
Første leveåret bodde sambo borte midt i uka pga studier og jeg vet han spilte mye da.
Men, da han flyttet hjem, fikk han valget mellom oss og spillinga rett og slett.
Veldig til frustrasjon i begynnelsen!!! :p , men han sier i dag at han er SÅ glad for at han sluttet og bruker tid på det som betyr noe istedet. Han har også bedt om unnskyldning for det :)
Nå spilles det kun litt playstation av og til, men da sitter jeg som regel på dataen alikevel eller er hos venninner :)

Spilte mye før vi fikk barn for snart 6 år siden. Men etter at vi fikk barn så er det ikke blitt så mye spilling. Har ikke så mye tid til det heller :p

Han spiller playstation, men han gjør det bare når jeg er borte...:p Har på ingen møte nektet han når jeg er hjemme. Men har nevnt at jeg synes det er sykt slitsomt å høre på de skytelydene etc..Og det har han tydeligvis respektert:) Når vi har egentid hjemme ser vi på en serie vi begge liker eller en film:) Eller så prater vi bare, eller gjør ingenting:)
Vi har heldigvis playstation i kjellerstua! :p så slipper noen lyder :p

Synes det er spennende å se på kjæresten spille "skumle" spill :P hehe men han spiller aldri lenger så vi solgte konsollene. Nå leser vi bøker :P

Hehe leste akkurat "stilling". Men min kjære er heldigvis ikke interessert i spill eller sport heller. Jeg er så fornøyd. Ble mer til at han ble irritert da jeg spilte litt wii. Men du kan jo snakke med han om det, og feks foreslå tidspunkter eller X antall timer per dag :)

Hehe min sambo spiller held tiden og, men da er eg egentlig fornøyd så får eg være i fred å se på seriene mine høres skikkelig trist ut, men eg e så dårlig eg orker ikke ha han oppi meg å masende om alt mulig! Hehe

He g
Hehe min sambo spiller held tiden og, men da er eg egentlig fornøyd så får eg være i fred å se på seriene mine høres skikkelig trist ut, men eg e så dårlig eg orker ikke ha han oppi meg å masende om alt mulig! Hehe
he he ser den. Men jeg er mest opptatt av at når plikter må gjøres og sønnen min er våken er det ik tiden for spilling. Tenker nå at det han gjør på kvelden er ett fett, har også behov for sofaen alene nå for tia

Back
Topp