Men hva sier de som "tvang/oppfordret"

Vand

Forumet er livet
Romøren til å sette utfor bakken i Holmenkollen???? [:@][:@][:@][:@][:@]

Fader altså, snakker om IDIOTI og RESPEKTLØSHET! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

(Ja, ser nyheter nå, blir irritert i dag også kjenner jeg! [>:])

enig m deg[:@]

skjønner at han ikke skulle ha gjort d altså, men får da være måte på... fått nok straff i media stakkar!

skjønner ikke helt peset med alt det jeg..
har ikke sett på det heller, men, skjønner ikke at det kan bli så big deal ut av noe sånt..

ORIGINAL: *Emma08*

skjønner ikke helt peset med alt det jeg..
har ikke sett på det heller, men, skjønner ikke at det kan bli så big deal ut av noe sånt..

Kort fortalt så handler det jo om dette:

*Kvinner kan ikke hoppe på ski, og hoppe i store bakker er det bare menn som kan!

*Hele det norske hoppforbundet, med ledere i spissen, vil fremdeles nekte kvinner å hoppe i de største bakkene, og fremfor alt, NEKTE Anette Sagen å hoppe det første hoppet i Holmenkollen.

*Hoppforbundet (eller hvem det nå var) holdt fast hardt på at det var Romøren som skulle ha det første hoppet, men det Norske folk har stemt frem Anette til å hoppe.

*Så går noen drittmenn og planlegger såkaldt prøvehopp, og lar ROMØREN hoppe først!!! Dvs; DET FØRSTE HOPPET I BAKKEN FIKK ROMØREN!!! [:@][:@][:@]

Snakker om altså! [:@][:@][:@]

BLIR OVERGITT!!!!! [8|][8|][8|][:o][:o][:o]

Er det INGEN andre enn meg som har litt feministiske-rødstrømpe-tendenser i seg!!!??????????? [8|][8|][8|]

BUBLE? [8|]

ORIGINAL: vand

Er det INGEN andre enn meg som har litt feministiske-rødstrømpe-tendenser i seg!!!??????????? [8|][8|][8|]

BUBLE? [8|]

haha.. Joa det har jeg alltid. Men nett sport greier jeg ikke å engasjere meg i[8D]

ROPER PÅ BUBLE FOR DEG[:D]

ORIGINAL: ..christine..

BUBLE? [8|]

haha.. Joa det har jeg alltid. Men nett sport greier jeg ikke å engasjere meg i[8D]

ROPER PÅ BUBLE FOR DEG[:D]

Det har jo i grunn ingenting med sport å gjøre!!! Det er jo kvinnediskriminering på sitt verste! [>:]

BUBLE? [8|]

Er helt enig med deg!! [>:] Tror det bør skje en aldri så liten utskiftning i hoppforbundet.. [:-] Når de fortsatt, i 2010, presterer å mene at kvinner ikke har noe i en hoppbakke å gjøre! [8|][&:]

Har nå vel ingenting å si kven som "oppfordret" han til det vel???[>:] Han ville det nok sinnsykt sjøl,eller så eier han ikkje ryggrad[:@][8D]

ORIGINAL: MeMyself

BUBLE? [8|]

Er helt enig med deg!! [>:] Tror det bør skje en aldri så liten utskiftning i hoppforbundet.. [:-] Når de fortsatt, i 2010, presterer å mene at kvinner ikke har noe i en hoppbakke å gjøre! [8|][&:]

ENDELIG noen som følger med! [:D][:D][:D]

Ja, det er helt utrolig for en 1800-talls tankegang disse mennene har!!! [>:] Hva er forskjellen på en mann på 160 cm og 40 kilo og en kvinne på 160 cm og 40 kg!???????? Jo, en bitte liten tiss! [>:]

ORIGINAL: MeMyself

BUBLE? [8|]

ENDELIG noen som følger med! [:D][:D][:D]

Ja, det er helt utrolig for en 1800-talls tankegang disse mennene har!!! [>:] Hva er forskjellen på en mann på 160 cm og 40 kilo og en kvinne på 160 cm og 40 kg!???????? Jo, en bitte liten tiss! [>:]

Ha ha ha..  Har tenkt akkurat det samme! De hopp-gutta er jo tynne fyrstikk-menn.. [:-] 

Men ennå har vi ikke hørt noe fra de som ba Romøren om å hoppe? Hvor er de???? [8|]

http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikkel.php?artid=597998

JEg er (som vand vet[8D]) ikke interessert i skisport og jeg har ikke fått med meg nyhetene. JEg er ikke norsk heller.

Men JEG reagerer VOLDSOMT på det som skjer!!![:@][:@][:@] Jeg blir så provosert av den holmenkollen saken at jeg klarer ikke å uttale meg engang... jeg vet ikke hvilken ord skal brukes fordi jeg visste ikke at den steinalderoppførselen fortsatt eksisterte i vårt samfunn[8|][>:][:@]

ORIGINAL: Tjukkaaa

JEg er (som vand vet[8D]) ikke interessert i skisport og jeg har ikke fått med meg nyhetene. JEg er ikke norsk heller.

Men JEG reagerer VOLDSOMT på det som skjer!!![:@][:@][:@] Jeg blir så provosert av den holmenkollen saken at jeg klarer ikke å uttale meg engang... jeg vet ikke hvilken ord skal brukes fordi jeg visste ikke at den steinalderoppførselen fortsatt eksisterte i vårt samfunn[8|][>:][:@]

Jeg er heller ikke noe voldsomt interessert, men dette har jo faktisk ingenting med sport å gjøre!!! Det er steinalderoppførsel på sitt verste! [:@]

Jeg er heller ikke noe voldsomt interessert, men dette har jo faktisk ingenting med sport å gjøre!!! Det er steinalderoppførsel på sitt verste! [:@]

Og at de der skihoppforbund folkene overhodet får LOV å uttale seg og oppføre seg sånn?! Skal ikke regjeringen ta seg av diskriminering? Hvor er de i denne saken?

Signerer begge, bare at jeg (som Tjukkisen kanskje husker) ikke er interessert i sport overhodet - gjelder altså ikke kun skisport [8D] [8|] [:)]

okei, når jeg leste innlegget ditt vand, hadde ikke satt meg godt nok inn i saken... så skjønner jeg hvorfor folk blir ferbandet!

men er det ikke de som sitter i ledelsen og som har bestemt at han kunne være prøvehopperen som burde få straffen?

Back
Topp