Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Emma08*
skjønner ikke helt peset med alt det jeg..
har ikke sett på det heller, men, skjønner ikke at det kan bli så big deal ut av noe sånt..
ORIGINAL: vand
BLIR OVERGITT!!!!! [8|][8|][8|][:o][:o][:o]
Er det INGEN andre enn meg som har litt feministiske-rødstrømpe-tendenser i seg!!!??????????? [8|][8|][8|]
BUBLE? [8|]
ORIGINAL: ..christine..
Er det INGEN andre enn meg som har litt feministiske-rødstrømpe-tendenser i seg!!!??????????? [8|][8|][8|]
BUBLE? [8|]
haha.. Joa det har jeg alltid. Men nett sport greier jeg ikke å engasjere meg i[8D]
ROPER PÅ BUBLE FOR DEG[:D]
BUBLE? [8|]
ORIGINAL: MeMyself
BUBLE? [8|]
Er helt enig med deg!! [>:] Tror det bør skje en aldri så liten utskiftning i hoppforbundet.. [:-] Når de fortsatt, i 2010, presterer å mene at kvinner ikke har noe i en hoppbakke å gjøre! [8|][&:]
ORIGINAL: MeMyself
BUBLE? [8|]
Er helt enig med deg!! [>:] Tror det bør skje en aldri så liten utskiftning i hoppforbundet.. [:-] Når de fortsatt, i 2010, presterer å mene at kvinner ikke har noe i en hoppbakke å gjøre! [8|][&:]
ENDELIG noen som følger med! [:D][:D][:D]
Ja, det er helt utrolig for en 1800-talls tankegang disse mennene har!!! [>:] Hva er forskjellen på en mann på 160 cm og 40 kilo og en kvinne på 160 cm og 40 kg!???????? Jo, en bitte liten tiss! [>:]
ORIGINAL: Lene1986
http://www.vg.no/sport/ski/hopp/artikkel.php?artid=597998
ORIGINAL: Tjukkaaa
JEg er (som vand vet[8D]) ikke interessert i skisport og jeg har ikke fått med meg nyhetene. JEg er ikke norsk heller.
Men JEG reagerer VOLDSOMT på det som skjer!!![:@][:@][:@] Jeg blir så provosert av den holmenkollen saken at jeg klarer ikke å uttale meg engang... jeg vet ikke hvilken ord skal brukes fordi jeg visste ikke at den steinalderoppførselen fortsatt eksisterte i vårt samfunn[8|][>:][:@]
JEg er (som vand vet[8D]) ikke interessert i skisport og jeg har ikke fått med meg nyhetene. JEg er ikke norsk heller.
Men JEG reagerer VOLDSOMT på det som skjer!!![:@][:@][:@] Jeg blir så provosert av den holmenkollen saken at jeg klarer ikke å uttale meg engang... jeg vet ikke hvilken ord skal brukes fordi jeg visste ikke at den steinalderoppførselen fortsatt eksisterte i vårt samfunn[8|][>:][:@]
Jeg er heller ikke noe voldsomt interessert, men dette har jo faktisk ingenting med sport å gjøre!!! Det er steinalderoppførsel på sitt verste! [:@]
Jeg er heller ikke noe voldsomt interessert, men dette har jo faktisk ingenting med sport å gjøre!!! Det er steinalderoppførsel på sitt verste! [:@]