Mellomnavn til Jonathan?????

jonathan alexander! det blir litt langt, men syns det passet fint [:)][:)][:)][:)]

Når jeg får gutt skal han hete Jonathan Konstantin!

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Syns Jonathan er et navn som det ikke passer med mellomnavn til egentlig..

enig, jonathan er så langt i utgangspunktet at man trenger ikke å dra på enda et navn.

Syns Jonathan August som har blitt nevnt flere ganger, er kjempe fint! Det blir jo som en oppkalling av faren også.

jonathan er kjempefint, og syns også det er fint med to navn på papiret og et som brukes til daglig. Det er veldig vanlig i veldig mange land. Svigermor som er fransk har fire fornavn, og har alltid bare brukt det ene. I sverige er det også veldig vanlig. Og i kongefamilien. Måtte bare forsvare deg litt her, virket som noen ville legge seg opp i meningene dine om å gi barnet ditt dobbeltnavn.

Forslag:
Jonathan Aleksander
Jonathan Leander
Jonathan
Jonathan Matheo

Hadde droppet mellomnavn til ett så langt navn som jonathan[:)]   det er ett sterkt navn alene!

syns ikke noen andre navn klinger fint til det heller[:)]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

Hadde droppet mellomnavn til ett så langt navn som jonathan[:)]   det er ett sterkt navn alene!

syns ikke noen andre navn klinger fint til det heller[:)]

enig[;)]

jeg hadde forstått det om du hadde et spesielt navn du tenkte på, som f.eks. besteforeldre/oldeforeldre sitt navn som du ville ha satt sammen med jonathan. Men når du LETER etter et mellomnavn som allikevel ikke skal brukes - og som du selv sier - bare for å ha det - så forstår jeg ikke helt logikken[8|]

Back
Topp