Mellomnavn til Jonathan?????

MammaTilFlere

Betatt av forumet
Vi har lyst til å ha et mellomnavn til Jonathan, men greier ikke finne ut noe...
Det eneste vi har "smakt" litt på, er

Jonathan Sebastian.

Det må klinge fint. Vi har ikke tenkt til å kalle han begge navnene til daglig, men "alle vi andre" har mellomnavn, så vi tenkte å finne et [:)]

Leander
Kristoffer
Andre

ORIGINAL: kråkebolle

Synes ikke Jonathan Sebastian passet sammen, dessverre. Høres rart ut med de navnene sammen siden de begge ender på -an. [:)]

Hva med Jonathan Alexander?

Må Jonathan være først i navnet?

Ja, Jonathan er liksom hovednavnet[:D]
Men så UTROLIG sprøtt at du foreslår Alexander, for pappaen heter nemlig Aleksander [:)]

Eller Løvehjerte?
[:D]

Nei, men det er et vanskelig navn og finne mellomnavn til, siden Jonathan er så ´langt´. Men jeg skal sove på det! [:)]

ORIGINAL: Refleksheks

Det var et vanskelig navn å finne navn til.
Hva med Jonathan Fillibom-bom-bom?

Haha, DER satt'n[:D]

Syns Jonathan er et navn som det ikke passer med mellomnavn til egentlig..

Hva med Jonathan August eller noe, da? Vet ikke helt om pappaen er helt med på Aleksander som mellomnavn :P

D første som slo meg var Jonathan León..[;)] 

hva med å ha noe foran jonathan i stedet, syns ofte dobbeltnavn klinger best dersom det lengste navnet er til slutt. mange som kalles for sitt mellomnavn til daglig. lars jonathan, mads jonathan eks.

ORIGINAL: Lady m/ Baby

..jeg er forsåvidt helt enig i at Jonathan ikke passer så godt med mellomnavn, men hadde håpet å finne et[;)] Jeg lever fortsatt i håpet...;)

ORIGINAL: Rebbie

Jonathan Aleksander høres bra ut, koselig med oppkalling også [:D]

..jeg får begynne å bearbeide pappaen, da;o)

ORIGINAL: HvorErMINpulesveis

Skal ungen har enda et navn så er du garantert at han mister pusten før han rekker å presentere seg...[&o]

Det har du sikkert rett i, men som sagt, så hadde vi ikke tenkt å bruke begge navnene, bare å "ha det" liksom. Men det bør jo passe til, ellers blir det bare Jonathan. Derfor jeg spør om forslag her, for vi greier jo ikke finne noen[&:]

ORIGINAL: AinaElisabeth

Hva med Jonathan August eller noe, da? Vet ikke helt om pappaen er helt med på Aleksander som mellomnavn :P
[:)]

Skal ungen har enda et navn så er du garantert at han mister pusten før han rekker å presentere seg...[&o]

Det har du sikkert rett i, men som sagt, så hadde vi ikke tenkt å bruke begge navnene, bare å "ha det" liksom. Men det bør jo passe til, ellers blir det bare Jonathan. Derfor jeg spør om forslag her, for vi greier jo ikke finne noen[&:]

"Bare for å ha det"????

Sorry, men der datt jeg ut...[8D]

Ok, jeg er en stor motstander av dobbeltnavn til barn, kanskje fordi jeg har to selv og hater det. Hva med å gi barnet et sterkt og godt navn som står sterkt og stødig alene, et som ikke "drukner" i flommen av "motenavn"?

Syns folk skal få bestemme selv hvor mange navn de vil ha på ungene sine. [;)]
Jeg skjønner henne godt jeg, vi har også to navn på ungene våre, både fordi vi liker det, og fordi "alle" i familien har det. [;)] 

ORIGINAL: lykkeligmamman

[:)]

Ja![:D] Det likte jeg!

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Jonathan Severin

Jonathan August

Back
Topp