Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her heter veslegutt Oliver James, og det med James er en tradisjon at alle mennene skal hete. Mannen heter det også som mellomnavnBruker jo bare Oliver i det daglige, som forøvrig også er oppkalling
![]()
EnigSyns det er veldigveldig vanlig at foreldre gjør akkurat det for tia, så jeg sier kjør på
Sent from my iPhone using BV Forum
Beklager feilen, mente TO fornavn, ikke dobbeltnavn eller mellomnavn. Fikk bekreftet at dette blir hvertfall 5. Generasjon "Sebastian" av en eldre slektning, veldig koselig synes jeg. Ingen av søskenbarna mine har videreført navnet så jeg håper BF godtar dette navnet. Babyen skal jo få hans etternavn, noe må jeg ha å siFørst må jeg spørre. Dobbeltnavn Altså Hans-Sebastian eller TO fornavn slik du skriver det Hans Sebastian.
dVed Dobbeltnavn bør begge brukes, mens ved to fornavn trenger ikke navn nr 2 benyttes i dagligtale.
Sebastian kan her ikke benyttes som mellomnavn iflge folkeregisteret.
Mellomnavn skal være forbeholdt de med to etternavn som ikke skal kombineres med bindestrek.
Eks: Jens Morten Olsen Hagen (bare helt random her)
Etternavn: Hagen,
Fornavn: Jens-Morten
Mellomnavn Olsen