Melkespreng !

Haha, husker sååå godt første gang det skjedde - var helt i sjokk:p :)

Haha ja ikke sant sant :p Men nå må det vel søren meg snart begynne å stabilisere seg ? Har ikke sånn superspreng lenger, men likevel pipler det ut og alt blir vått.. Skal bli så hærlig når baby bare kan koble på, spise det han orker, for så å koble av, hvor somhelst og når som helst uten søl og masse forarbeid :p

Når storebror på 2,5 kaster seg over meg, og jura er skikkelig fulle, spruter det noen ganger ut melk, big time lekkasje knis :-)

Når storebror på 2,5 kaster seg over meg, og jura er skikkelig fulle, spruter det noen ganger ut melk, big time lekkasje knis :-)
Haha, når jeg satt og ammet nr 2 kom eldstemann litt raskt på så frøkna slapp puppen. Strålen sto rett i fleisen på storebror! :p Han ropte ut; men, mamma jeg tåler jo ikke melk!!!! (Var melkeproteinsallergiker.) :) :)

Har melkespreng hver morgen, for da har vi hatt døgnets eneste opphold på tre timer. Kan se klumpete kjertler. Heldigvis vil hun ha veldig ofte på formiddagen, sitter nesten nonstop i 3-4 timer. Når hun begynner å gulpe mens hun drikker er det nok :) Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok pumpa litt. Akutt spreng når du ikke har sulten baby lindres best av håndmelking i dusjen.

Det spruter ikke her da, bare renner :p Glemte å ta på ammeinnlegg her en natt, våkna med to store våte flekker i senga.

Back
Topp