Spikersnuppa
Forelsket i forumet
Skal selv be om henvisning nå. Fastlegen menge jeg måtte reintrodusere melk og sjekke reaksjon før jeg kunne få henvisning. Starta så smått med melk tirsdag og økte på i min kost. Han ble mer og mer urolig og må nå kontinuerlig bysses for å sove på dagtid sammen med tydelige magesmerter (braker i magen så man hører det på lang avstand) og illeluktende promper. Sovet urolig på nettene og. Mannen min hadde ikke troa på st det var melka som gjorde st han var mer rolig nå men etter å ha sett (og lukta) magen hans de siste dagene er ikke han heller lenger i tvil.Da var melkeproteinallergien et faktum for snuppaVar på barnepoliklinikken i går etter 24 dager med melkefri kost. Legen kunne si at han var nesten 100 % sikker på at det er det hun har. Hun har vært såå fornøyd siste uken, men det er jun ikke nå for å si det sånn. Begynte å spise melk igjen i går etter avtale med legen. Og det går ikke bra for å si det sånn....så nå blir det 6mnd melkefri kost på meg! Hva gjør man ikke for at barna skal ha det bra! Ammeslutt er uaktuelt...så jåper jeg hun vokser det av seg fortere enn svint
![]()
Heldigvis vokser de fleste det av seg, jeg selv har i voksen alder klart å bygge opp en toleranse også.
Jeg delammer så må søke om erstattning på blå resept. Husk at bår du slutter å amme nå din og ha erstattning frem til 2 (3?) år tror jeg siden de melkefrie alternativene ikke er fullverdig kost for barn under tre år
Last edited: