Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at du som hadde prematur baby ikke fikk den opplevelsen du kanskje kunne ha hatt om hun hadde vært fullbåren. Dessuten kan barna være forskjellige mtp. sugeteknikk, og dårlig sugeteknikk kan føre til at lite kommer ut.
Om du vet at situasjonen med nr 2 kommer til å bli tilnærmet lik, så kan du jo forberede deg mtp pumping osv.
Jeg hadde nok kontaktet ammehjelpen, slik at du kan komme med alle opplysninger du sikkert ikke vil legge ut i offentligheten og dermed få et riktigere svar. For erfaringer med 2 fullbårne barn vil jeg tro blir noe annet enn erfaringer med premature som kanskje sliter med å få i seg mat.
Jeg er ikke komfortabel med amming, det var jeg ikke med nummer 1 heller, men prøvde, så denne gangen føler jeg meg tryggere på hva som er rett for meg. Blir fullpumping denne gangen.
Håper på at mye av det stresset med å få prematurt og at jeg følte et veldig ammepress ikke vil eksistere nå med nummer to - så jeg håper på mer melk denne gangen. Alt skar seg sist.
Interessant å høre hva andre har erfart
Takk for innspill![]()