Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 timer pr alkoholenhetet har jeg lestJeg har fått beskjed om 5 timer på mat. Alkohol blir vel mer siden det er i blodet. Der har jeg hørt at man kan amme når man er kjørbar, og man kan kjøre etter 12 timersregelen.
...og så er det kumelkprotein som er i melka i mange dager etter man har spist meieriprodukter... skal ikke bære lett, dette... ;-)
Hehe, oboy - det var lenge siden her i gården, gitt! Håper det går bra så du kan nyte din oboy framover!Heh.. Nei, da e ikkje lett!i dag har eg drokke eit glas oboy! Da drakk eg sist når mini va i magen!..
![]()
har ikkje turt.. Men no tenkte eg me kunne prøva!
![]()
Hehe, oboy - det var lenge siden her i gården, gitt! Håper det går bra så du kan nyte din oboy framover!
...fikk jammen meg lyst på det, jeg og...![]()
Da va framifrå!!) spent på å sjå om ho reagere.. Satse på ikkje!..
isåfall blir da meir oboy på denna tøtto!!
Når eg åt kebab på søndag ville ho ikkje ha melko mi.. Ho blei ikkje dårli,berre sur på puppen..![]()
Her i gården kan jeg drikke kaffe, spise løk og hvitløk, godteri og sjokolade, melk og greier... Alt utenom krydder, da får han luft.
Er ganske heldig![]()
Hurra, håper du ikke får en sur-på-puppen-reaksjon!Da va framifrå!!) spent på å sjå om ho reagere.. Satse på ikkje!..
isåfall blir da meir oboy på denna tøtto!!
Når eg åt kebab på søndag ville ho ikkje ha melko mi.. Ho blei ikkje dårli,berre sur på puppen..![]()
Hurra, håper du ikke får en sur-på-puppen-reaksjon!![]()
Jeg synes det er så vanskelig med disse greiene - hvis hun er ekstra urolig ei natt, skal vi se, hva spiste jeg dagen(e) i forveien? Ofte er det ikke bare én ny ting jeg har spist (eller ikke spist) da, kjører ikke så streng "ammediett" at alt unntatt én matvare er identisk mellom dagene. Og noe er vel naturlig variasjon i minienes utviklende tarmsystem også, at noen ganger må de bare jobbe litt mer? Hm, nei, vanskelig å bli klok på. Og mye synsing ite og går om ting som skaper trøbbel! *klø seg i hodet*
Håper oboy ikke er noen synder hos deg, i hvert fall!![]()
Ser det er mange ulike ting vi hører herjeg har hørt at det i de fleste tilfeller ikke er maten vår de små reagerer på, og at vi kan spise som vi vil, utenom alkohol og nikotin såklart
jeg har spist som jeg ville hele tiden, og har ikke merket noe på det
![]()
Her og. Spessielt gla i hvitløkHer spises alt!men begrenser kaffe til maks 2-3 kopper pr dag og ikke alt for sent på kvelden
![]()