Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Det skal ikke i matlaging før 10 mnd. Og da i små små mengder og 12 mnd som drikkeBruker dere melk (kumelk) i maten til de små?
Det kan vel brukes i små mengder? Tenker f.eks i omelett o.l...
Nei. Det skal ikke i matlaging før 10 mnd. Og da i små små mengder og 12 mnd som drikke
Er det som er retningslinjene ja.Signerer her. Detter er det vi fikk beskjed om på helsestasjonen, og er vel det som står på matportalen og?
Hun får grøt da, men den melken som er der er vel tilberedt på en måte så den er mest mulig lik mormelken. Det samme gjelde mme
Nei. Det skal ikke i matlaging før 10 mnd. Og da i små små mengder og 12 mnd som drikke
Det har ikke så mye med en eventuell reaksjon av kumelk, men at det er så jernfattig og hemmer opptak av jern. Noe som er utrolig viktig for de små. Men klart,i en middag er det nok lite kumelk, men selv holder jeg det unna til 10/12mndMin har fått smaka middag med melk i av oss ... Han reagerte ikke på det, men det var ikke så mye middag han fikk da alt med måte synes jeg
Joda det er jeg enig i men en smaksprøve og to ser jeg Ikke som noe problemDet har ikke så mye med en eventuell reaksjon av kumelk, men at det er så jernfattig og hemmer opptak av jern. Noe som er utrolig viktig for de små. Men klart,i en middag er det nok lite kumelk, men selv holder jeg det unna til 10/12mnd