Melk

Mamela

Glad i forumet
Noen andre som har fått melk i brystene nå? Jeg fikk for flere uker siden, syns det var litt tidlig?

Det er nok helt normalt. Med første barnet begynte jeg å lekke råmelk 4 mnd før fødsel! Ikke mye, men nok til at det ble vått. Gikk med sånne "sminkefjernepads" i bommull over brystvortene i bhen. Har ikke opplevd det andre gangen eller nå, var nok bare puppene som var litt overivrig første gangen...

Har hatt det i mange måneder allerede... Dersom det legges press på eller jeg klemmer, så kommer det ut . Helt normalt :) har en venninne som fortalte at det også er flere som har det slik som ikke er gravide...

Sist fikk jeg ikke melk før ca en uke før han ble født, så syns dette var litt tidlig. Sist hadde jeg melken i nesten et år etter at jeg sluttet å amme.. Alt man skal tenke på og sammenligne:rolleyes:

<3 appen < 3

Sist begynte jeg å renne ca uke 22, nå kommer om jeg tar masse på de. Deilig så lenge jeg slipper å sove med bh ;)

Jeg begynte å "lekke" på natta fra uke 24 sist, så tror det er ganske normalt :)

Er det å få melk tidlig et godt tegn mht produksjon for dere?? Jeg har i alle fall det meieriet - kunne sikkert amma trillinger uten problem. Og lurer på om det med melk i brystene tidlig i svangerskapet har sammenheng med dette??

Er det å få melk tidlig et godt tegn mht produksjon for dere?? Jeg har i alle fall det meieriet - kunne sikkert amma trillinger uten problem. Og lurer på om det med melk i brystene tidlig i svangerskapet har sammenheng med dette??
Jeg vet ikke men jeg tror ikke det skal ha noe å si. Forrige gang fikk jeg ikke en eneste dråpe før dagen etter fødsel. Men etter det var det sprengfullt, og minsten hadde noen ganger trøbbel med å få i seg alt så jeg pumpet i tillegg. Nå er jeg i uke 28 og ser fortsatt ikke noe melk... Det er kanskje bare noen som starter tidlig?

Jeg vet ikke men jeg tror ikke det skal ha noe å si. Forrige gang fikk jeg ikke en eneste dråpe før dagen etter fødsel. Men etter det var det sprengfullt, og minsten hadde noen ganger trøbbel med å få i seg alt så jeg pumpet i tillegg. Nå er jeg i uke 28 og ser fortsatt ikke noe melk... Det er kanskje bare noen som starter tidlig?
Ja, jeg tror nok ikke det er en nødvendighet for å ha stor produksjon - tenkte med på om det var et "sikkert tegn" på at en får masse melk senere...

Ikke merka antydning til noe her enda

Med førstemann fikk jeg ikke melk før han var 3 dager gammel, denne gangen har det begynt å komme melk for flere uker siden, ikke nok til at det lekker, men hvis jeg klemmer lett på brystene kommer det ut melk. Tar ikke dette som ett tegn på at det blir mer melk denne gangen, men heller at lille kanskje kan være heldig å få i seg melk fra dag 1 ;)

Back
Topp