Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke men jeg tror ikke det skal ha noe å si. Forrige gang fikk jeg ikke en eneste dråpe før dagen etter fødsel. Men etter det var det sprengfullt, og minsten hadde noen ganger trøbbel med å få i seg alt så jeg pumpet i tillegg. Nå er jeg i uke 28 og ser fortsatt ikke noe melk... Det er kanskje bare noen som starter tidlig?Er det å få melk tidlig et godt tegn mht produksjon for dere?? Jeg har i alle fall det meieriet - kunne sikkert amma trillinger uten problem. Og lurer på om det med melk i brystene tidlig i svangerskapet har sammenheng med dette??
Ja, jeg tror nok ikke det er en nødvendighet for å ha stor produksjon - tenkte med på om det var et "sikkert tegn" på at en får masse melk senere...Jeg vet ikke men jeg tror ikke det skal ha noe å si. Forrige gang fikk jeg ikke en eneste dråpe før dagen etter fødsel. Men etter det var det sprengfullt, og minsten hadde noen ganger trøbbel med å få i seg alt så jeg pumpet i tillegg. Nå er jeg i uke 28 og ser fortsatt ikke noe melk... Det er kanskje bare noen som starter tidlig?