melk...

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Catrine2

mormor har strikket mine i ull, men en får også kjøpt de på barsel her på sykehuset. Det skal forresten være ett spesielt ull-garn med ett eller annet som er forebyggende mot brystbetennelse. Skal høre med mormor hva det garnet heter, også kan jeg legge inn strikkeoppskrift om noen er interessert?

det hadde vert supert!!![:D][;)]

Ja! Det hadde vært kjekt om du gjorde!! [:)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: Pivi

Når er det vanlig å få melk/råmelk egentlig? ... Får alle det før fødselen?[8|]

Neida, alle får det ikke før fødselen - men en kan likevel få mye melk, selv om det ikke kommer før[;)]

Kanskje vanligere å få det for de som har født før.. Kroppen kjenner igjen det som skjer[;)][;)]

Lanolin - det er et spesiellt stoff som finnes naturlig i ulla
- samme stoffet som gjør tiss om til såpe når du bruker det i babyen's bleier[;)]

hehe, oki! Da lærte jeg noe nytt i dag også!![:D]

Når er det vanlig å få melk/råmelk egentlig? ... Får alle det før fødselen?[8|]

Neida, alle får det ikke før fødselen - men en kan likevel få mye melk, selv om det ikke kommer før[;)]

Kanskje vanligere å få det for de som har født før.. Kroppen kjenner igjen det som skjer[;)][;)]

Helt klart!! Mamma fikk ikke melk før etter jeg var kommet ut[:)]
Jeg har vert tidlig ute med alle slike symptomer jeg da.. fikk m.a gravidmage når jeg bare var 2 mnd på vei!!![8|] (tror kroppen min har vert klar for denne graviditeten en stund[;)])

Har ikke sett noe til den melka enda jeg ....får satse på at den kommer når babyen kommer ut [;)]

Back
Topp