Melding til hemmelig venn....???

Herregud så mye rot da...slik skal det jo ikke være[&:]

Altså, hva med den som har fått Ecinnaj som hemmelig venn da?

Må si jeg er kjempe skuffet over Lillepusekatt.. Greit nok at hun er opptatt med hus osv, men hun burde ha innsett at dette ble for mye for henne. Evt gitt beskjed til noen andre på forumet, og kanskje gitt ansvaret bort.. for dette ødelegger jo masse for morroa syns jeg.. :/

ORIGINAL: Vugge

Dere gjør vel litt mer utav det enn det som er nødvendig også eller?...[8|]
De fleste (alle?) som ikke har fått noen, har jo meldt seg på etter fristen, og da får man heller bare akseptere det.. Heve seg litt over.. [8|]

Regner med at en av dere kjører i gang en feilfri runde når tiden er inne igjen?..

æ meldt mæ på kun få sek etter dæ...
om æ hadd meldt mæ på etter så har d jo vårre min feil.
men æ får heller bli me neste gang da [;)] vi har jo fortsatt ti t d [:)]
tænke mæst på om d e nån som har mæ no da vett..

Ecinnaj er jo påmeldt FØR fristen, samme dag som påmeldingstråden er opprettet. Derfor reagerer jeg. Skjønner at de som ble meldt på ETTER fristen ikke får hemmelig venn, men det skulle jo ikke vært tilfelle med de som har meldt seg på til rett tid.

Også blir det jo kjipt for den personen som evt. ikke får noen gave, fordi den aldri ble utdelt som hemmelig venn.

En feilfri runde forventer man jo ikke, det kan jo alltid oppstå problemer underveis.
Men man må jo være tilgjengelig for å fikse slike problemer når man tar på seg ansvaret syns jeg. Og hvis man ikke syns/tror man klarer det elr det oppstår situasjoner som gjør at man ikke kan det lengre, så får man evt. prøve å gi det til noen andre.

ORIGINAL: Goth.mummy

Glemmer dere at dette også kan være tilfellet??
Skal de liksom bare bruke penger på en hemmelig venn som ikke er med en gang, mens en annen sitter og venter på gave som aldri kommer??

Glemmer dere at dette også kan være tilfellet??
Skal de liksom bare bruke penger på en hemmelig venn som ikke er med en gang, mens en annen sitter og venter på gave som aldri kommer??

ja tænkt på d æ å :( litt kjedli om æ mottar nå uten å få sendt nå[&:]

Back
Topp