Melding til hemmelig venn....???

avelilith

Elsker forumet
Hei, må bare spørre i egen tråd:
Åssen var det igjen med det kortet vi skulle skrive til hemmelig venn? Har gjort klar pakken, men sliter skikkelig med å finne ut hva jeg skal skrive til min hemmelige venn.....
Skulle være noe med hint om hvem vi er.... sorry, men sitter her og er bare heeeeeeeelt blank....

HJEEEEEEELP!!!!!!!

ja bare nå sånn små hint..
feks at du like ugla, koss kjønn du får kor du ska fød. sånne stikk ord kanshe ? tru d :P

hvor mye ble man enige om å kjøpe for? finner ikke igjen den tråden.

Var 200,- kr inkl. porto, men det er visst noen av oss som har sprengt litt på budsjettet [:D]
ORIGINAL: pops25

hvor mye ble man enige om å kjøpe for? finner ikke igjen den tråden.

Ok, det skal jeg jo få til. Er jo ikke akkurat så mangen som skal føde der jeg skal da, men.... da blir det bare lettere å gjette [:D] Gjør ikke noe det vel???

ORIGINAL: Ecinnaj

ja bare nå sånn små hint..
feks at du like ugla, koss kjønn du får kor du ska fød. sånne stikk ord kanshe ? tru d :P

næjda [:D] må jo ikke værra for vanskelig heller :)

Man skal komme med et hint som gjør at vennen din har en mulighet for å gjette hvem du er[:D]

Ok, skal prøve. Da må det jo være sånn noenlunde entydig???

ORIGINAL: avelilith

Ok, skal prøve. Da må det jo være sånn noenlunde entydig???

Noenlunde ja[8D] men synes det er litt vanskelig dette, for det er jo ikke alle her inne man kjenner like godt...også vet du jo ikke hvor godt andre kjenner deg...
Men prøv bare med noe...

ORIGINAL: Diddij

Noenlunde ja[8D] men synes det er litt vanskelig dette, for det er jo ikke alle her inne man kjenner like godt...også vet du jo ikke hvor godt andre kjenner deg...
Men prøv bare med noe...

Vanskelig, ja. Har jo med tipsene fra Ecinnaj, men aner jo ikke om det er nok.... [&:].... ja ja, får bare prøve da....

Har du forresten fått hemmelig venn nå??? Var det ikke sånn at du først ikke hadde fått??? Eller husker jeg det feil?

Men prøv bare med noe...

Vanskelig, ja. Har jo med tipsene fra Ecinnaj, men aner jo ikke om det er nok.... [&:].... ja ja, får bare prøve da....

Har du forresten fått hemmelig venn nå??? Var det ikke sånn at du først ikke hadde fått??? Eller husker jeg det feil?

Ja kanskje det holder...det blir jo avslørt etterpå uansett...men litt gøy å gjette da[:)]
Jeg fikk plutselig tildelt en venn jeg, så håper det er i orden da[:)]

Så bra at det ordnet seg!!! Det var godt! Er ikke noe greit å ikke få være med, når en først har meldt seg på.... [&:]
Så da er jeg kjempeglad på dine veier!!!!

æ har fortsatt itj fådd nå hemmelig venn æ [&:]

Men prøv bare med noe...

Ja kanskje det holder...det blir jo avslørt etterpå uansett...men litt gøy å gjette da[:)]
Jeg fikk plutselig tildelt en venn jeg, så håper det er i orden da[:)]

så flott du fikk en hemmeligvenn dah... håper det blir en smule mindre rot nestegang[:)]

Ecinnaj
Uff da, stakkar du! Skjønte at det ble litt rot med det der, ja. Kanskje litt sent nå, men du får være med på neste runde da.
Trøsteklem til deg!!!

man kan også hinte om navnet sitt, når man har bursdag, hvor langt man er på vei, om man liker spessielle ting/figurer.. farger osv...
skal ikke værra lett denna hintinga... fikk laga ferdig kortet til min hemmeligvenn ista... sitter å grubler på hva jeg skal skrive!

Jeg blir faktisk IRRITERT jeg, det er så mye ROT og ingen kontakt eller hjelp å få.
Kan noen få tak i Lillepusekatt og ordne dette?? Jeg tror Ecinnaj er siste "rotet" på denne runden..

ja vart veldi t rot herre.. [8|] har sendt lillepusekatt ei melding men ikke fådd svar :P
jaja men æ får bli me i neste omgang da.. [;)]

Takker i allefall så mye for hjelp! Nå har jeg fått skrevet et lite kort, så håper jeg at det blir bra!!!

ORIGINAL: Goth.mummy

Jeg blir faktisk IRRITERT jeg, det er så mye ROT og ingen kontakt eller hjelp å få.
Kan noen få tak i Lillepusekatt og ordne dette?? Jeg tror Ecinnaj er siste "rotet" på denne runden..

hva med Miss Rose da??? har hun fått no hemmeligvenn??? hun skrev dette inne på "Hva ble fristen for Hemmelig venn-sending?"-tråden
ORIGINAL: Miss Rose

*Når får vi vår hemmelige venn? Jeg har ikke fått noen enda.
*Jeg meldte meg på innen fristen, men har ikke fått noen likevel... Skal jeg sende pm til henne?
*Jeg sendte navn og adresse til henne, og spurte for et par dager siden om det var skjedd en glipp eller noe.. Men har ikke fått noe svar. Hun er vel fremdeles travelt opptatt med å flytte...

Det siste skrev hun:15.04.2010 13:18:59
-ser muligens ut som det er 2 stykker som er det siste "rotet"
URK[&:]somsakt får håpe neste runde blir mer ryddig

Back
Topp