Melder meg inn:)

MammaMia:)

Glad i forumet
Etter 5(!!!!!) positive tester melder jeg meg inn her, tror termin blir 1.juni men skal på ul om 3 uker så får vel vite mer nøyaktig hvor langt på vei jeg er da, ca 4uker på vei nå:) har ikke direkte prøvd men heller ikke brukt prevensjon siden minste her i huset ble født i juni 2013.. Lykkelig og håper denne spiren holder seg der inne:) Har 3barn og er 26år:) gledet meg til og bli kjent med dere:)

Gratulerer med spiren :-D
Da blir det virkelig travelt i heimen hjemme hos dere neste sommer :-)

Takk:) veldig spennende dette.. Om spiren holder seg der så er jeg spent på overgangen fra 3 til 4:)

Hei og gratulerer med graviditeten. Overgangen fra 3 til 4 går helt fint. Har 4 barn og vi prøver nå nr.5. Har barn på 3, 11,13 og 16 år. Hvor gamle er dine barn?

Mine er 5, 3 og 1år:) Har lett for og bli gravid men spiren slipper alt for fort:( så jeg håper at dette går fint, forrige gang mistet jeg i uke 12+3.. Det knekte meg mer enn noensinne før, jeg har mistet 10 ganger og håper det var siste gang..

Stakkars deg. Håper spiren sitter nå. Jeg har mistet 2 ganger, men ikke etter hverandre. Minsten er 3 år.

Gratulerer så masse, og lykke til! :)

Back
Topp