Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ett søvnhormon, taes ca 1-2 timer før du skal legge deg. Gjør deg trøtt nok til å sove rett og slett.Hvordan fungerer det egentlig? For å sovne, opprettholde god søvn...?
Samboer foreslo det til meg da jeg sliter (og har slitt en stund med søvn), jeg våkner ofte på nettene. Og da er jeg tom for energi selv om jeg "kun er på jobb 7,5t" (hans ord)![]()
Tok en for omtrent en time siden, tenkte at jeg skulle stupe i seng snartDet er jo ett søvnhormon, taes ca 1-2 timer før du skal legge deg. Gjør deg trøtt nok til å sove rett og slett.
For meg funker det ikke veldig godt, men funker bra for mannen min.

Ja, stup i seng.Tok en for omtrent en time siden, tenkte at jeg skulle stupe i seng snart![]()
Tok en for omtrent en time siden, tenkte at jeg skulle stupe i seng snart![]()
Oppdater oss i morgen om hvordan det har gått. Sliter med søvn selv. Våkner ørten ganget i løpet av natten. Noen ganger sovner jeg ikke igjen heller.Hvordan fungerer det egentlig? For å sovne, opprettholde god søvn...?
Samboer foreslo det til meg da jeg sliter (og har slitt en stund med søvn), jeg våkner ofte på nettene. Og da er jeg tom for energi selv om jeg "kun er på jobb 7,5t" (hans ord)![]()