Meg og navn..... Igjen...

Liker egentlig Ravn ganske godt jeg, som fornavn :)
Jeg og liker Ravn godt.. men er redd det blir ''for vanlig'' igjen, for er så mange som har begynt å kalle barna sine det nå... :-/
Samme med Varg.. Det er det som ''stopper'' meg litt nå... :p
 
Jeg og liker Ravn godt.. men er redd det blir ''for vanlig'' igjen, for er så mange som har begynt å kalle barna sine det nå... :-/
Samme med Varg.. Det er det som ''stopper'' meg litt nå... :p
Har fremdeles til gode å møte på en Ravn jeg! :)
 
Jøss!!! Hadde jeg aldri trodd! Så kjedelig a!

Dere finner uansett THE name vettu❤️
Ja, veldig kjedelig.. Har lyst å drite i det.. Samtidig som jeg VET det kommer til å irritere meg om det brått blir 3 andre i klassen hans /på avdelingen hans som heter det o_O :p Ja, Vurderer mer og mer Lykos Orion nå...
Luna og Lykos <3 Synes det klinger bra jeg =)
 
Jeg syns også at Ravn er nydelig, men har ikke møtt noen som heter det. Sprøtt at du kjenner tre!!

Jeg syns at Luna og Lykos høres veldig fint ut sammen. Men for meg klinger Luna Lykke bedre enn Lykos Orion. Orion Ravn (min favoritt:p) har like mange stavelser som Luna Lykke. Og liker veldig godt at Luna og Orion har samme tema.

I tillegg tror jeg at en Orion i større grad blir møtte med gjenkjennelse og litt sånn "oj, kult navn", mens en Lykos i større grad vil måtte forklare navnet sitt, møtt med "Jøss....". Men det kan være fordi jeg ikke var hørt det før.. Apropos, har det noen betydning? :p
 
Back
Topp