Meg og navn..... Igjen...

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Ok... Trooooor vi har kommet frem til noen alternativer her... Spesielle navn alle tre, og kanskje ikke noe alle faller for, men til en sær familie passer et sært navn :p
Siden etternavnet blir noe så spesielt son Kyhen, så må vi tebke litt på "rytmen" i navnet og...

Lykos Paladin Kyhen
Raphael Ravn Kyhen
Orion Varg Kyhen

Hvem synes dere er det beste...?
Jeg mener en ting og samboer mener noe annet... Nysgjerrig nå hva andre mener og :p
 
Jeg synes Orion er utrolig fint, men Varg er ikke helt "min type navn" (hver sin smak :)). Så jeg synes Orion Paladin hvis jeg kunne blandet ;)

Men av de kombinasjonene du har satt opp synes jeg Raphael Ravn Kyhen hadde finest klang :)
 
Og jeg ville blanda litt og gått for
Orion Paladin ;)
Hehe, jrg foreslo det jeg og, for jeg likte det... Men sambo mener det er for tungt... :p
 
Det i midten!!
 
Raphael Ravn Kyhen synes jeg.
Men kanskje Orion Ravn hadde passet best med storesøster... nei jaggu om jeg veit.
 
Hehe, jrg foreslo det jeg og, for jeg likte det... Men sambo mener det er for tungt... :p
Jeg heier innmari på Orion altså, for det er så utrolig kult!
Har dere tenkt å bruke begge navna i hverdagen? Eller bare når dere trenger å bli hørt?
 
Jeg heier innmari på Orion altså, for det er så utrolig kult!
Har dere tenkt å bruke begge navna i hverdagen? Eller bare når dere trenger å bli hørt?
Bare første navnet i hverdagen :) Luna Lykke blir bare brukt når det er viktig at ho hører :p
 
Raphael ravn syns jeg var finest! Sikkert siden det er bokstavrim, og syns han og bør få bokstavrim når luna lykke har det. :p men syns også orion er dritkult. Stemmer fortsatt på orion olai eller orion olin jeg. :p
 
Back
Topp