Medlem

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Er dere medlem i mange kundeklubber? Jeg var egentlig ganske i mot det da de sender SMS og Mail i tide og utide. Men nå er jeg medlem «over alt» pga alle tilbudene som er forbeholdt medlemmer...

Er medlem på de stedene som bare sender mail og ikke sms. Mailene havner i egen reklamemappe slik at jeg ikke får varsel på det. Likte det ikke før, men nå er jeg heller medlem og får heller full mail for å spare litt penger

Er medlem "overalt". Noen er skikkelig irriterende, andre sender en mail nå og da.

Medlem "overalt" tlf på lydløs hele tiden omtrent :p mailen min sorterer selv, og varsler ikke om reklame

Er medlem ganske mange plasser ja.. men prøver å unngå å bli medlem på steder jeg sjelden handler, så da takker jeg som regel nei når de spør. Hvis det ikke er et veldig bra tilbud da [emoji85]

Er medlem ganske mange plasser ja.. men prøver å unngå å bli medlem på steder jeg sjelden handler, så da takker jeg som regel nei når de spør. Hvis det ikke er et veldig bra tilbud da [emoji85]

Er nettopp det vettu, blir solgt av tilbudet.. Når de tilbyr me 25% på kjøpet, ja da blir jeg medlem da..

Er medlem i så mange kundeklubber at jeg ikke husker hvor jeg er medlem en gang. Når de spør i kassa på butikken om jeg er kundemedlem så svarer jeg bare, jeg regner med det, men er ikke helt sikker :hilarious:

Er medlem omtrent over alt. Vet jeg må skaffe meg nytt coop-medlemsskap, da det gamle stod på eksen.

Jeg er også medlem så og si overalt! Mail går fint å få, men alle sms'ene som kommer irriterende meg grønn! Spesielt fra meny, de sender flere ganger i uken:banghead:

Back
Topp