Medium, healing og energier

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Tror dere på medium, healing, energier og slike forskjellige alternative ting? :)
Har dere noen gang opplevd noe spesielt innenfor dette?

Ja, da jeg selv er et medium.
Har også healet litt på venner som har merket god bedring i sine plager.

Ja, da jeg selv er et medium.
Har også healet litt på venner som har merket god bedring i sine plager.
Mamma er healer og leser også i kort. Når hun bruker healing på meg så funker det stort sett :)

Mamma er healer og leser også i kort. Når hun bruker healing på meg så funker det stort sett :)
Jeg leser ikke i kort, men får beskjeder om hva som kommer til å skje.
F.eks ei jeg kjenner hadde nettopp startet i ny jobb, så ba hun meg om å lese/sanse hennes fremtid. Da fikk jeg opp at hun ville gå tilbake til den gamle jobben etter 3 mnd. Og det skjedde. Hun hadde ingen anelse om at det ville skje, men jeg fikk det tydelig opp. Hun var veldig overrasket.
Ei annen hadde ingen planer om å få flere barn, så hun selgte unna babyklærne o.l, men jeg sa til henne at hun ville få bruk for det, da hun ville bli gravid om 6 mnd. Det stemte.

Jeg leser ikke i kort, men får beskjeder om hva som kommer til å skje.
F.eks ei jeg kjenner hadde nettopp startet i ny jobb, så ba hun meg om å lese/sanse hennes fremtid. Da fikk jeg opp at hun ville gå tilbake til den gamle jobben etter 3 mnd. Og det skjedde. Hun hadde ingen anelse om at det ville skje, men jeg fikk det tydelig opp. Hun var veldig overrasket.
Ei annen hadde ingen planer om å få flere barn, så hun selgte unna babyklærne o.l, men jeg sa til henne at hun ville få bruk for det, da hun ville bli gravid om 6 mnd. Det stemte.
Mamma sa til meg når jeg var 16, altså 11 år siden, at jeg kom til å få to gutter og en jente. To barn med en mann og ett barn med en annen. Husker jeg såg dumt på henne og sa jeg aldri kom til å gifte meg for å så skille meg og så gifte meg igjen ( slik tenke jeg på den tiden :P)
Nå sitter jeg her, har to nydelige gutter på snart åtte år og venter samboers første barn som er en jente ;)

Gjør ikke det. Men jeg har heller aldri opplevd noe sånt eller hvert borti det, så kan hende jeg endrer mening :)

Jeg tror på det, men og at mange utnytter naive mennesker.

Min mor har en god intuisjon. Hun følte på seg at babyen min ikke ville få leve, og det stemte dessverre. Hun sa selvfølgelig ikke noe om det til meg før en stund etterpå. Selv har jeg en liten magefølelse, og har hatt rett i noen tilfeller. Men det kan like gjerne ha vært tilfeldig.

Jeg har møtt en healer som lot hånden gå nedover ryggen min uten å være borti. Plutselig ble det kjempevarmt på det området jeg plagdes med. Helt syk følelse. Jeg kunne godt ha prøvd slik behandling (healeren ville bare vise meg hvordan det føltes, da vi var på et møte sammen og skulle gå) men jeg har ikke mulighet til å betale for det.
Kunne vært spennende å se om en healer hadde kunnet fikse mine plager :-)

Mormor og bestefar er veldig alternative, så de har prøvd diverse ting på meg. Jeg liker veldig godt tankegangen deres, men klarer bare ikke selv å tro på det. Men tror på et liv etter døden, at sjelen kan leve videre og sånt da :)

Jeg tror på det, men dessverre finnes det mange svindlere der ute som skaper dårlig rykte for alle. Veldig synd!

Nei, tror ikke på det

Jeg er veldig usikker.
Har ikke opplevd noe selv.

Men jeg synes det er rart at det stemmer for mange hvis det ikke går an, så jeg tror vel på en måte på det og :-P

Driver selv med kort og urte behandling. (Noe mindre grad nå) bruker aktunpunktur selv på meg og hestene mine. Kinolog har jeg gått til men ikke så mye erfaring.

Har vennekrets med healere og man kommer da borti folk som skal tjene penger på en service de ikke kan.

Jeg tror på noe mer mellom himmel og jord som ikke er oppdaget. Noen tilfeldigheter er litt vel tilfeldige.
Har sanndrømt ved et par anledninger, overraskende nok.
Ellers er det dette med magefølelsen og intuisjon - hvor styrt kan det egentlig være? Så jeg vet ikke hva, men noe tror jeg det er... :)

Føler jeg har drømt ting som har stemt men vet ikke hva jeg tror

Jeg har fått oppleve mye, og er selv klarsynt og medium. Kjekt når jeg har fått lov å hjelpe noen, og de kommer tilbake og forteller hvordan det har gått.

Back
Topp