Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma er healer og leser også i kort. Når hun bruker healing på meg så funker det stort settJa, da jeg selv er et medium.
Har også healet litt på venner som har merket god bedring i sine plager.
Jeg leser ikke i kort, men får beskjeder om hva som kommer til å skje.Mamma er healer og leser også i kort. Når hun bruker healing på meg så funker det stort sett![]()
Mamma sa til meg når jeg var 16, altså 11 år siden, at jeg kom til å få to gutter og en jente. To barn med en mann og ett barn med en annen. Husker jeg såg dumt på henne og sa jeg aldri kom til å gifte meg for å så skille meg og så gifte meg igjen ( slik tenke jeg på den tidenJeg leser ikke i kort, men får beskjeder om hva som kommer til å skje.
F.eks ei jeg kjenner hadde nettopp startet i ny jobb, så ba hun meg om å lese/sanse hennes fremtid. Da fikk jeg opp at hun ville gå tilbake til den gamle jobben etter 3 mnd. Og det skjedde. Hun hadde ingen anelse om at det ville skje, men jeg fikk det tydelig opp. Hun var veldig overrasket.
Ei annen hadde ingen planer om å få flere barn, så hun selgte unna babyklærne o.l, men jeg sa til henne at hun ville få bruk for det, da hun ville bli gravid om 6 mnd. Det stemte.
Enig med degNei, tror det er humbug. Kyniske mennsker som utnytter sårbare personer.