Leanica
Forelsket i forumet
... Virkelig en skrekkblandet fryd. Gubben hadde mast om barn i snart 4 år, noe som har passet veldig dårlig til min livsstil. Jeg reiser stort ett hver uke, og er nok et av de verste "stress-monstrene" som eksisterer. Gjør altfor mye samtidig, og har hundre baller i lufta til enhver tid.
Men joda, det siste året har jeg vært sååå babysjuk, og uten å fortelle noe til gubben - sluttet jeg med prevensjon. På første forsøk ble jeg, gravid, uææ! Trodde dette skulle ta evigheter jeg, så den kom litt brått på. Hadde noen mistanker når puppene ble så innmari vonde, og "smug-testet" meg imens samboeren var på jobb. Og joda, noen svake streker dukket opp. Jeg tok en test til når samboeren kom hjem, evig lykkerus <3
Jeg brukte noen uker før jeg klarte å roe meg, og har NÅ endelig begynt å glede meg jeg også. Jobb og stress har blitt lagt til side (i allefall litt..), og nå er det fokus på nye "oss".
Vi har altid hatt et bra forhold, men nå ble vi i tillegg litt "nyforelska"
Nå er vi 8 + 5, og tiden går altfor treigt
Formen er så om så;
* småkvalm (men klarer å holde maten nede, enn så lenge!)
* tisser konstant
* spiser enda oftere
* usaklig vonde pupper
* mye "murringer"/menssmerter nede i magepartiet
* fort sliten
Men joda, det siste året har jeg vært sååå babysjuk, og uten å fortelle noe til gubben - sluttet jeg med prevensjon. På første forsøk ble jeg, gravid, uææ! Trodde dette skulle ta evigheter jeg, så den kom litt brått på. Hadde noen mistanker når puppene ble så innmari vonde, og "smug-testet" meg imens samboeren var på jobb. Og joda, noen svake streker dukket opp. Jeg tok en test til når samboeren kom hjem, evig lykkerus <3
Jeg brukte noen uker før jeg klarte å roe meg, og har NÅ endelig begynt å glede meg jeg også. Jobb og stress har blitt lagt til side (i allefall litt..), og nå er det fokus på nye "oss".
Vi har altid hatt et bra forhold, men nå ble vi i tillegg litt "nyforelska"

Nå er vi 8 + 5, og tiden går altfor treigt

Formen er så om så;
* småkvalm (men klarer å holde maten nede, enn så lenge!)
* tisser konstant
* spiser enda oftere
* usaklig vonde pupper
* mye "murringer"/menssmerter nede i magepartiet
* fort sliten