Maxi Cosi bilstol i kombinasjon med vogn

Hmmmm..... Får sende mail da :P
Har prøvd å google det nå, men ser ikke noe plass som sier du kan brukw maxi cosi.. så skuffende. Spesielt når hun sa at det gikk an :(.. har allerede kjøpt vognen, må revurdere kanskje til en bilstol som passer til den da... uff, ble lei meg nå

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Brio har jo eget sete, Brio Prime. Men samme har Emmaljunga, men de har nå fått adapter til maxi cosi og britax har jeg sett...

Så kan jo være et håp om at det er til brio også da :)

Brio har jo eget sete, Brio Prime. Men samme har Emmaljunga, men de har nå fått adapter til maxi cosi og britax har jeg sett...

Så kan jo være et håp om at det er til brio også da :)
Krysser mest fingrene for en adapter egentlig for liker maxi cosi, siden de virker best. Ikke minst lette i forhold til de andre

Går ikke med Maxi cosi på brio smile. Har snakket med britax!
Går kun med brio primo

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Ikke alle som har peiling på slikt, spess meg ;) førstefødende her...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også førstefødende, og har Google som en trofast "venn" eller så har jeg bare nerdet meg på vogner, bilstoler og div tilbehør

Skal dere og gå for brio smile? Hvilken vogn har dere valgt?

hvis det blir gutt blir det brio smile. Var i alle fall planen, men om det ikke er noe adapter, så tror jeg nesten vurderer emmaljunga igjen. I nitro kanskje.

Har City Cross, og er egentlig ganske fornøyd med den, og nå med adapter så er det jo veldig bra. Trenger bare å betale max 500 kr for adapteren :) Hvis det blir jente :P

Har prøvd å google det nå, men ser ikke noe plass som sier du kan brukw maxi cosi.. så skuffende. Spesielt når hun sa at det gikk an :(.. har allerede kjøpt vognen, må revurdere kanskje til en bilstol som passer til den da... uff, ble lei meg nå

Jeg som hadde så lyst på brio smile :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Britax er et godt merke det også :) Brio også, så hadde det ikke vært for at vi hadde sete fra før hadde jeg nok vurdert en av de om vi skulle ha Brio Smile :)

Sniker fra mars. Gå i butikken og spør om du kan få prøve brio go siden maxicosi adaptere på brio smile vognen. Mener at det skal gå helt fint Festene til adapterne så ganske like ut.
Hilsen en som hadde vogn dilla med førstemann

Britax er et godt merke det også :) Brio også, så hadde det ikke vært for at vi hadde sete fra før hadde jeg nok vurdert en av de om vi skulle ha Brio Smile :)
Jeg likte veldig godt at maxi var så lett. Men får ta brio opp til vurdering.

Sniker fra mars. Gå i butikken og spør om du kan få prøve brio go siden maxicosi adaptere på brio smile vognen. Mener at det skal gå helt fint Festene til adapterne så ganske like ut.
Hilsen en som hadde vogn dilla med førstemann

Jeg får vel prøve og se.. takk:)

Back
Topp