Spurte babyshop og de mente det ikke gikk :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Så rart. Vi var på barnashus idag og spurte.. hun sa det gikk an.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hmmmm..... Får sende mail da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte babyshop og de mente det ikke gikk :-/
Så rart. Vi var på barnashus idag og spurte.. hun sa det gikk an.
Har prøvd å google det nå, men ser ikke noe plass som sier du kan brukw maxi cosi.. så skuffende. Spesielt når hun sa at det gikk anHmmmm..... Får sende mail da![]()
Krysser mest fingrene for en adapter egentlig for liker maxi cosi, siden de virker best. Ikke minst lette i forhold til de andreBrio har jo eget sete, Brio Prime. Men samme har Emmaljunga, men de har nå fått adapter til maxi cosi og britax har jeg sett...
Så kan jo være et håp om at det er til brio også da![]()
Krysser mest fingrene for en adapter egentlig for liker maxi cosi, siden de virker best. Ikke minst lette i forhold til de andre
Skal dere og gå for brio smile? Hvilken vogn har dere valgt?Ser at britax har overtatt Brio vogner, stoler og møbler. Har sendt en mail til de nå![]()
Ikke alle som har peiling på slikt, spess megførstefødende her...
Går ikke med Maxi cosi på brio smile. Har snakket med britax!
Går kun med brio primo
Jente2009, 2011 og 2015
Termin 15.01.2015
Skal dere og gå for brio smile? Hvilken vogn har dere valgt?
Google er bra å haJeg er også førstefødende, og har Google som en trofast "venn" eller så har jeg bare nerdet meg på vogner, bilstoler og div tilbehør
Jeg som hadde så lyst på brio smile :-/Har prøvd å google det nå, men ser ikke noe plass som sier du kan brukw maxi cosi.. så skuffende. Spesielt når hun sa at det gikk an.. har allerede kjøpt vognen, må revurdere kanskje til en bilstol som passer til den da... uff, ble lei meg nå
Har prøvd å google det nå, men ser ikke noe plass som sier du kan brukw maxi cosi.. så skuffende. Spesielt når hun sa at det gikk an.. har allerede kjøpt vognen, må revurdere kanskje til en bilstol som passer til den da... uff, ble lei meg nå
Jeg likte veldig godt at maxi var så lett. Men får ta brio opp til vurdering.Britax er et godt merke det ogsåBrio også, så hadde det ikke vært for at vi hadde sete fra før hadde jeg nok vurdert en av de om vi skulle ha Brio
![]()
![]()
Jeg får vel prøve og se.. takkSniker fra mars. Gå i butikken og spør om du kan få prøve brio go siden maxicosi adaptere på brio smile vognen. Mener at det skal gå helt fint Festene til adapterne så ganske like ut.
Hilsen en som hadde vogn dilla med førstemann