Jeg kjøpte et middel på jernia som jeg har lagt ut over alt i leiligheten, og har ikke sett en eneste en i dag, det er jo lov å håpe![]()
Hva heter det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte et middel på jernia som jeg har lagt ut over alt i leiligheten, og har ikke sett en eneste en i dag, det er jo lov å håpe![]()
Vanlig sort jordmaur, eller sukkermaur som vi kaller det herHvilken sort har du funnet?
Angriper de om du stikker bort fingeren?Vanlig sort jordmaur, eller sukkermaur som vi kaller det her![]()
Nei, de er helt harmløseAngriper de om du stikker bort fingeren?
Leste bare en plass at de skulle gjōre det, og st stokkmaur var skyNei, de er helt harmløsehadde de ikke svermet sånn og vært uhygieniske hadde jeg latt dem være.
Det er skogsmaur som biter og tisser. De vi har er jordmaur/sukkermaur, de er ikke aggressiveLeste bare en plass at de skulle gjōre det, og st stokkmaur var sky
Ah, kanskje jeg leste feilDet er skogsmaur som biter og tisser. De vi har er jordmaur/sukkermaur, de er ikke aggressive![]()
Det kan jo hende!Ah, kanskje jeg leste feil![]()