Ring skadedyrkontroll. De ordner problemet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sukkermaur vi har, de er små sorte. Da er det nok det hos dere også. Gjør ikke like stor skade som Stokkmaur heldigvis, men er guffent med de også.Ser du at de er brune/røde?
Googlet bilde og der ser de brune ut
De jeg finner hos oss ser sorte ut
Hvor ser dere dem? Mye?Det er sukkermaur vi har, de er små sorte. Da er det nok det hos dere også. Gjør ikke like stor skade som Stokkmaur heldigvis, men er guffent med de også.
Alle maur. Og man ser tydelig fargene til maurene.Alle maur eller stokkmaur?
Da konkluderer jeg med vi har sukkermaur. For de er svarteAlle maur. Og man ser tydelig fargene til maurene.
Hvilken type middel var det?Jeg kjøpte et middel på jernia som jeg har lagt ut over alt i leiligheten, og har ikke sett en eneste en i dag, det er jo lov å håpe![]()
Vi har mye! Søppelskapet, inni oppvaskmaskinen, mye på kjøkkenet(ligger vegg i vegg med badet) ganske sikker på at de bor i isoporen under dusjkabinettet. Tidligere eiere har dusjet rett på gulvet der, så er trolig fukt.Hvor ser dere dem? Mye?
Vi har små sorte. Men leste de skal angripe om man stikker fingeren bort? Har skvusjet en del, men kan hende jeg ikke har gitt de tid til å reagere
Ser liksom en her og en der, innimellom
Forskjellige rom, ingen sammenheng
Rare greier
Men liker de ikke!
Men er ikke ett problem. Ennå i alle fall
Vi hadde små svarte maur. De bodde i veggen. Skadedyrmannen sa at det var svart tremaur. Hvis det er det samme dere har betyr det at det mest sannsynlig er fuktskader i veggen, så det er veldig viktig å få sjekket. Maur er skadedyr når de er inne, så det skal alltid tas hånd om.Da konkluderer jeg med vi har sukkermaur. For de er svarte
Hvor i landet bor du?Vi hadde små svarte maur. De bodde i veggen. Skadedyrmannen sa at det var svart tremaur. Hvis det er det samme dere har betyr det at det mest sannsynlig er fuktskader i veggen, så det er veldig viktig å få sjekket. Maur er skadedyr når de er inne, så det skal alltid tas hånd om.
Østafjells.Hvor i landet bor du?
Midtnorge her. de skal visst ikke väre herØstafjells.
Så bra! Da er det nok ikke det, og det skal du være glad for!Midtnorge her. de skal visst ikke väre her
Fant en i går, fanget den og studerte den nøye fra alle vinkler. Ingen stokkmaur i alle fall, feil "bue" i ryggen. Konkluderer med at den ser ut som en sukkermaur men forvirrer meg det at den ikke angriper slik der står den skalSå bra! Da er det nok ikke det, og det skal du være glad for!![]()
Hvilken sort har du funnet?Vi har også sett de første nå! Æsjæsjæsjæsj!! Vi legger ut gift hvert bidige år, men får åpenbart ikke has på dronninga. Etter litt googling nå så jeg at Nippon maurmiddel var anbefalt. Det er visst saktevirkende, noe som er bra fordi dronningen visstnok er så klok at hun har små maurslaver som må smake på maten hennes før hun spiser selv, så hun ikke skal få i seg noe hun ikke tåler. Nord Koreatilstander, med andre ord. Om de kan bli 29 år gamle, tviler jeg ikke på at den drittkjerringa i løpet av sitt lange liv kan ha tilegnet seg denne kunnskapen, heller. Men nå skal hun få dævve, før hun finner seg en arvtager.
Håper du finner ut av ditt problem også!
Takk for bildeVis vedlegget 167014 denne, har fremdeles ikke sett noe mer til dem