Matpakke :)

Brødskive er det jeg prøver å variere fra ;) youghurt blir bare klin... frukt er hver dag ;) spekemat har jeg foreløbig tilgode å prøve. Masse salt i mye av mat/pålegg men spekemat er vel hakket værre enn ellers...? Eller er det feil? :)

Salami og spekemat anbefales av helsedirektoratet og kun spises av og til...pga.salt (og fett), så greit og ikke ha det hver dag hvertfall :)

Merker at vi er veldig heldig med bhg poden går i. De har egen kokk og det er havregrynsgrøt til frokost kl 8. Varm-mat til lunsj kl 1030 og brød og frukt til mellommåltid kl 1330. Det er fokus på et sundt kosthold og vi betaler ikke mer enn 350kr mnd for maten:)

Merker at vi er veldig heldig med bhg poden går i. De har egen kokk og det er havregrynsgrøt til frokost kl 8. Varm-mat til lunsj kl 1030 og brød og frukt til mellommåltid kl 1330. Det er fokus på et sundt kosthold og vi betaler ikke mer enn 350kr mnd for maten:)
Ja, da er dere heldige! :) Vi betaler litt over 200kr for kun lunsj og frukt...!

Eldste har ikke med matpakke. Yngste hadde en periode hvor han ikke spiste lunsjen i bhg, og han fikk brødskive, klementin og en yoghurt med. Han er vanedyr og takler ikke endringer. Men jeg gleder meg til de begynner i bhg, jeg har så lyst til å dandere matpakkene litt :P

Back
Topp