Matolje i grøten.

Aprikos er nam. Bløtlegger de ikke før de kokes.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det kom til slutt:D Han fikk bæsjet i går, og i dag har det også komt:D
Vi stod på badet i går og nærmest hoppet av glede:P

Det kom til slutt:D Han fikk bæsjet i går, og i dag har det også komt:D
Vi stod på badet i går og nærmest hoppet av glede:P
Så bra :D har vært såå glad for mange bæsjebleier selv :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så bra :D har vært såå glad for mange bæsjebleier selv :p

Ja, det er fantastisk. Spesielt etter magetrøbbel.
Han så veldig fornøyd ut selv, så nesten litt lettet ut:P

Ja, det er fantastisk. Spesielt etter magetrøbbel.
Han så veldig fornøyd ut selv, så nesten litt lettet ut:P
Ja det er det virkelig :) Gikk nesten 2 døgn her en gang.. gud som hun skreik og trykte og skreik.. skikkelig smertehyl. Aldri hatt så vondt i hjerte før :( :( heldigvis så sliter hun sjelden meg magen nå, enda jeg har økt grøtmengden :) men risgrøt kan hun ikke få, den er virkelig ikke god mot magen hennes :/ Ja men ser de blir lettet selv, og så mye blidere :)

Ja det er det virkelig :) Gikk nesten 2 døgn her en gang.. gud som hun skreik og trykte og skreik.. skikkelig smertehyl. Aldri hatt så vondt i hjerte før :( :( heldigvis så sliter hun sjelden meg magen nå, enda jeg har økt grøtmengden :) men risgrøt kan hun ikke få, den er virkelig ikke god mot magen hennes :/ Ja men ser de blir lettet selv, og så mye blidere :)

Huff ja:(
Ok, veslegutt får risgrøt. Nå skal vi ha i olje fast da:)
Så må vi bare øke fruktmengden i takt med grøt.
Jeg har også begynt med massasje som skal være godt for tarmene;) Styrer på:D

Huff ja:(
Ok, veslegutt får risgrøt. Nå skal vi ha i olje fast da:)
Så må vi bare øke fruktmengden i takt med grøt.
Jeg har også begynt med massasje som skal være godt for tarmene;) Styrer på:D
Ja massasje har jeg drevet med og, hjelper ikke. Men skal jo være bra fordi :D Alt for de små :D

Vi har funnet ut at lillegutt sannsynligvis ikke tåler melk særlig godt. Han fikk risgrøt, og kunne skrike mange timer i strekk. Den er basert på kumelk. Han reagerer også om jeg drikker melk. Han får nå spesialgrøt uten melk og gluten. Nå er magen helt bra, og han har aldri problemer med å besje. Skikkelig dårlig samvittighet over å ha gitt han noe han sansynligvis ikke tåler! Stakkars lille. :(

Vi har funnet ut at lillegutt sannsynligvis ikke tåler melk særlig godt. Han fikk risgrøt, og kunne skrike mange timer i strekk. Den er basert på kumelk. Han reagerer også om jeg drikker melk. Han får nå spesialgrøt uten melk og gluten. Nå er magen helt bra, og han har aldri problemer med å besje. Skikkelig dårlig samvittighet over å ha gitt han noe han sansynligvis ikke tåler! Stakkars lille. :(

Huff da:( Skjønner du føler på dårlig samvittighet,men det kan jo skje den beste. Man må jo prøve seg frem med disse små.
Godt dere fant ut av det:)

Huff da:( Skjønner du føler på dårlig samvittighet,men det kan jo skje den beste. Man må jo prøve seg frem med disse små.
Godt dere fant ut av det:)
Ja, det er ikke noe kjekt når de små har vondt! Heldigvis ser det ut som at det hjelper å bytte grøt. :)

Back
Topp