Matlyst?

En tråd i 'Juni 2019' startet av MammaTT, 5 Des 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MammaTT Forelsket i forumet Junibarna 2019

Hvordan er matlysten deres? Nå som kvalmen stort sett er over, merker jeg en økt matlyst. Er kjempesulten! Ser at det som er anbefalt er et ekstra eple som mellommåltid i forhold til vanlig, men føler ikke det er nok mat... Hvordan er det med dere? Spiser dere mer enn vanlig?

2. Ønskefrue Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019

Liiiten matlyst.. :sorry:

3. fisk84 Forumet er livet Vi som prøver :) Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Spiser litt mer... litt småspising enda for å ikke bli kvalm.... blir fortere mett også ☺️

4. Fossegrimen Blir kjent med forumet

Spiste 6 skiver med peanøttsmør, 2 skiver delt opp i yoghurt, 3 porsjoner middag og et lass med klementiner her om dagen. Jeg holder ikke igjen om jeg er sulten, men så er vekten min ekstremt lav i utgangspunktet denne gangen + at jeg gikk ned i starten, så kroppen min har behov for alt den klarer.

5. Sitron90 Forelsket i forumet Junibarna 2019

Spiser en del føler eg. Men klarer ikkje å spise så mye om gangen...

6. Bamsemums2019 Elsker forumet Junibarna 2019

Jeg har mistet matlysten. Ikke pga. kvalme, men føler det er så pressa der nede nå at det er ubehagelig. Håper livmoren snart Kommer ordentlig opp så blære og tarmer får litt bedre plass.

7. Celines Flørter med forumet Junibarna 2019

Jeg er verken kvalm eller har matlyst..
    Mat frastøter meg pga at det lukter for mye og stakkars mannen min som virkelig har prøvd å lage alt han kan komme på som ikke lukter særlig, men til ingen nytte :sorry:

8. Maddieh Forumet er livet Vi som prøver :) Junibarna 2019

Veldig dårlig matlyst og klarer ikke å spise så mye. Så jeg spiser det jeg får i meg.

9. Mamma09og19 Elsker forumet Vi som prøver :) Junibarna 2019

Kunne ønske jeg var sånn som mista matlysta. Det skjer ikke uansett hvor sjuk eller hvor gravid jeg måtte være. :p

• Enig Enig x 1
    • Morsom Morsom x 1
  10. Gossow Glad i forumet Junibarna 2019

Dårlig matlyst. Tar seg noe opp på kvelden.

11. Maddieh Forumet er livet Vi som prøver :) Junibarna 2019

Skulle gjerne hatt matlyst jeg da... Kjedelig når man en dag bare spiser gulrøtter eller polarbrød med syltetøy for det er eneste du orker.

12. Elva Elsker forumet Julibaluba 2017

Veldig dårlig matlyst her også, prøver å spise det jeg klarer, men ofte sier det stopp midt i et tygg

13. høst15vår19 Flørter med forumet Junibarna 2019

Spiser det samme litt sunnere. Er litt for glad i søtsaker. :dead:

14. Alle gode ting er 3! Forelsket i forumet Junibarna 2019

Ikke matlyst, men veldig sulten. Dårlig kombo!

15. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig Himmelbarn VIP Junibarna 2019

God matlyst! Har også merket økt matlyst siste tiden. :) fikk skikkelig ulvehunger en dag, da kunne jeg spist en hel butikk tror jeg :hilarious:

16. Sitron90 Forelsket i forumet Junibarna 2019

bra vi er flere, haha :p

• Liker Liker x 2
  17. maiine Forelsket i forumet Junibarna 2019

Signerer dere over, er supersulten om dagen :D

18. Micke Flørter med forumet Junibarna 2019

Fortsatt dårlig matlyst, men kvalmen er heldigvis over :)

19. Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene Junibarna 2019

Lite med ofte, men enere jeg får i meg føler jeg er mat som ikke er sunt nok for Lille i magen :(
    Spiser kiwi og mandariner vær dag og kosttilskudd ..
    men kanske og derfor jeg er sååå trøtt igjen for tiden og? For lille i magen tar det jeg trenger og ??
    Ja vet ikke jeg altså var noe jeg kom til og tenke på no når jeg skrev her, for kunne sovet hele dagen , og klarer liksom ikke komme meg ut lengre , noe jeg og savner...

Del denne siden