Matlyst?

MammaTT

Glad i forumet
Junibarna 2019
Hvordan er matlysten deres? Nå som kvalmen stort sett er over, merker jeg en økt matlyst. Er kjempesulten! Ser at det som er anbefalt er et ekstra eple som mellommåltid i forhold til vanlig, men føler ikke det er nok mat... Hvordan er det med dere? Spiser dere mer enn vanlig?
 
Spiser litt mer... litt småspising enda for å ikke bli kvalm.... blir fortere mett også ☺️
 
Spiste 6 skiver med peanøttsmør, 2 skiver delt opp i yoghurt, 3 porsjoner middag og et lass med klementiner her om dagen. Jeg holder ikke igjen om jeg er sulten, men så er vekten min ekstremt lav i utgangspunktet denne gangen + at jeg gikk ned i starten, så kroppen min har behov for alt den klarer.
 
Spiser en del føler eg. Men klarer ikkje å spise så mye om gangen...
 
Jeg har mistet matlysten. Ikke pga. kvalme, men føler det er så pressa der nede nå at det er ubehagelig. Håper livmoren snart Kommer ordentlig opp så blære og tarmer får litt bedre plass.
 
Jeg er verken kvalm eller har matlyst..
Mat frastøter meg pga at det lukter for mye og stakkars mannen min som virkelig har prøvd å lage alt han kan komme på som ikke lukter særlig, men til ingen nytte :sorry:
 
Kunne ønske jeg var sånn som mista matlysta. Det skjer ikke uansett hvor sjuk eller hvor gravid jeg måtte være. :p
 
Dårlig matlyst. Tar seg noe opp på kvelden.
 
Veldig dårlig matlyst her også, prøver å spise det jeg klarer, men ofte sier det stopp midt i et tygg
 
God matlyst! Har også merket økt matlyst siste tiden. :) fikk skikkelig ulvehunger en dag, da kunne jeg spist en hel butikk tror jeg :hilarious:
 
Lite med ofte, men enere jeg får i meg føler jeg er mat som ikke er sunt nok for Lille i magen :(
Spiser kiwi og mandariner vær dag og kosttilskudd ..
men kanske og derfor jeg er sååå trøtt igjen for tiden og? For lille i magen tar det jeg trenger og ??
Ja vet ikke jeg altså var noe jeg kom til og tenke på no når jeg skrev her, for kunne sovet hele dagen , og klarer liksom ikke komme meg ut lengre , noe jeg og savner...
 
Back
Topp