Matlyst

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
jeg er 11+1 og min matlyst er ganske dårlig! Er ikke kvalm, bare frister ikke med mat og blir fort mett. Føler meg rett og slett matlei! Middag funker ikke for tiden, spiser 4-5 bit også er jeg proppet. I dag har jeg spist 1 skive, 1 mandarin, 1 pølse og litt middag. Flere med dårlig matlyst for tiden?

Ja, og blir også mett med en gang. Dessverre går jeg på en antibiotikakur mot urinveisinfeksjon nå, og må ta tre tabletter til måltid hver dag... Har bare klart to i dag, og må derfor få i meg en til tablett før jeg legger meg, og presse i meg noe mat, æsj, frister ikke.

Ja, og blir også mett med en gang. Dessverre går jeg på en antibiotikakur mot urinveisinfeksjon nå, og må ta tre tabletter til måltid hver dag... Har bare klart to i dag, og må derfor få i meg en til tablett før jeg legger meg, og presse i meg noe mat, æsj, frister ikke.
Håper bare nurkene får den næringen de skal. Ikke greit å presse i seg mat, da blir hvertfall jeg kvalm!! God bedring med uvi! :/

Håper bare nurkene får den næringen de skal. Ikke greit å presse i seg mat, da blir hvertfall jeg kvalm!! God bedring med uvi! :/

Heldigvis tar nurkene det di trenger så blir mor den som får mangler om det blir for lite <3 så det må du ikke bekymre deg for.

Det gjør de! Jeg har spist i gjennomsnitt rundt 3-400kcal pr dag, og nurket mitt var stort <3 Så ikke bekymre deg!

Dårlig men må spise for å ikke bli enda mer kvalm... Blitt utrolig sær i matveien!

Her er det omvendt! Spiser og spiser! Må ha mat for ikkje å bli kvalm

Omvendt her og. Er veldig sulten hele tiden.

Shit! Har avsluttet en kur for 14 dager siden, men fikk ikke med meg at de skulle taes til måltid :eek:. Ups!

Det samme her :-(

Back
Topp