Matlyst

Mamman08og10

Alle gode ting er 3!
Hvordan er det med matlysten, jenter? Her er den på mystisk vis blitt mer og mer borte, og den siste uka nå har den vært ikke-eksisterende. ingenting frister, og heller ingenting som smaker. Blir kvalm og kaster opp av alt jeg prøver å spise eller drikke:(

Dårlig med Matlyst.. Spiser fordi jeg må..

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Har slitt med dårlig matlyst siden uke 6, og nå er jeg 13+2. Merkes på vekta for å si det sånn :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Lite matlyst her. Lite som går ned og mye returneres. Litt god morgen yoghurt, aldri brød el knekkebrød. Litt middag. Kjeks el ritz kan gå

Sent from my iPhone using BV Forum

Dårlig med matlyst. Blir ikke dårlig, er bare...ikke sulten. Spiser det jeg synes er godt, men det er som regel det vi IKKE har i kjøleskapet :p Alt av brødmat foruten nystekte rundstykker med gräddost og druer utgår. Spiser jeg frokost er jeg kanskje sulten til kvelds. :( Har bare gått ned i vekt. Blæ:oops:

Har den merkelige kombinasjonen av god matlyst kombinert med kvalme..

Har også hatt dårlig med matlyst og kaster opp siden ca uke 5-6. Er 11+2 nå. Spiser veldig lite og drikker veldig lite:-(

sinnsykt varierende ila dagen.....

Jeg blir jo sulten, så da spiser jeg. Er veldig fysen på blomkål blant annet :p

Sent from my iPad using BV Forum

Varierende hos meg og. Føler til tider at jeg blir veldig fort mett. Andre ganger må jeg spise og spise :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Veldig opp og ned fra morgen til kveld. Noen dager har jeg lyst på alt, noen dager spyr jeg med tanken på mat. Men tvinger det i meg... Blir så sur å grinete når jeg er sulten. Off blir ond rett og slett :(

Excuse me, Damn that autocorrect!

Back
Topp