Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere her som er blitt ekstremt matlei? Har liksom ikke lyst på noe, bare potetgull og is... sånn usunn mat.Er ikke kjempe kvalm, men er liksom hele tiden små-uggen.
Er ellers ikke kresen, men de siste ukene er det nesten ikke noe middags-mat som frister.

Har det helt likt! Eneste jeg virkelig har lyst på er pizza.... Og det kan jeg jo ikke spise hver dag (men i dag er det freddan så da blir det det!) Er sulten nesten hele tiden, men ingenting jeg har lyst på
Mannen min har kommentert at han er ekstremt glad for at jeg ikke er kresen til vanlig, for dette med at jeg ikke har lyst på så mye syns han er litt kjipt![]()

Noe som går godt ned til vanlig. Også er det litt slik att om vi spiser fiskepinner en dag, så får jeg helt kvalmen bare av tanken på det dagen etter... Så nå begynner det å minke på middager som frister her. Hvitpizza er det eneste jeg virkelig kunne ha spist om igjen mange ganger og vårruller
Har også drømt om sosakjøtt i noen dager nå....