Matlei

Mg93

Flørter med forumet
Flere her som er blitt ekstremt matlei? Har liksom ikke lyst på noe, bare potetgull og is... sånn usunn mat. :smiley-ashamed004 Er ikke kjempe kvalm, men er liksom hele tiden små-uggen.

Er ellers ikke kresen, men de siste ukene er det nesten ikke noe middags-mat som frister.

Flere her som er blitt ekstremt matlei? Har liksom ikke lyst på noe, bare potetgull og is... sånn usunn mat. :smiley-ashamed004 Er ikke kjempe kvalm, men er liksom hele tiden små-uggen.

Er ellers ikke kresen, men de siste ukene er det nesten ikke noe middags-mat som frister.

Har det helt likt! Eneste jeg virkelig har lyst på er pizza.... Og det kan jeg jo ikke spise hver dag (men i dag er det freddan så da blir det det! :D) Er sulten nesten hele tiden, men ingenting jeg har lyst på :shifty:

Mannen min har kommentert at han er ekstremt glad for at jeg ikke er kresen til vanlig, for dette med at jeg ikke har lyst på så mye syns han er litt kjipt :p

Er også sånn selv. Bare jeg tenker på mat, blir jeg ofte uvel.
Det som funker greit nok på knekkebrøda nå er bringebærsyltetøy og gulost.
Kjøttkaker, karbonader og biff tror jeg skal gå greit. Blir ikke taco i dag hvertfall og brekker meg nesten bare jeg tenker på pulled pork som vi spiste forrige uke. Potetgull frister nesten alltid, bare det ikke er for salt og lakris som vi ikke bør ha så mye av egentlig.
Blir så rar når en er gravid:hilarious:

Akkurat sånn jeg også, eneste jeg har lyst på er pizza, så blir innimellom pizza både til lunsj og til kvelds :sorry:

Haha, så morsomt at så mange vil ha pizza, for det vil jeg også! Begynte å storgrine en dag for mannen hadde glemt å kjøpe pizza på butikken :hilarious: og hveteboller, farris med eplejuice, og te. Ellers frister ingenting.

Morsomt - pizza her også! Spiste det til frokost både i går og i dag. Ingenting annet frister.. Har måttet kjøpe meg horn hos bakeren til lunsj de siste dagene også. I tillegg til at jeg frister på salt potetgull, som faktisk hjelper litt på kvalmen. Den har nådd nye høyder de siste dagene :schocked028

Har det helt likt! Eneste jeg virkelig har lyst på er pizza.... Og det kan jeg jo ikke spise hver dag (men i dag er det freddan så da blir det det! :D) Er sulten nesten hele tiden, men ingenting jeg har lyst på :shifty:

Mannen min har kommentert at han er ekstremt glad for at jeg ikke er kresen til vanlig, for dette med at jeg ikke har lyst på så mye syns han er litt kjipt :p

hahah, ja det har blitt et problem når man ikke vet hva man skal spise. Vanligvis er jeg flink å planlegge på forhånd hva vi skal spise til middag en uke i forveien, det må bare sløyfes heretter. :oops: Som her om dagen, hadde jeg planlagt sei til middag for å være sunn og som jeg vanligvis synes er godt. Og samboeren min ordner det til meg, men fikk altså ikke til å spise det :hilarious:
Sukk

Lite middagsmat som frister her også. Brekker meg bare av tanken på taco:wtf: Noe som går godt ned til vanlig. Også er det litt slik att om vi spiser fiskepinner en dag, så får jeg helt kvalmen bare av tanken på det dagen etter... Så nå begynner det å minke på middager som frister her. Hvitpizza er det eneste jeg virkelig kunne ha spist om igjen mange ganger og vårruller :shy: Har også drømt om sosakjøtt i noen dager nå....

Jeg sliter også veldig med mat og matlyst om dagen. Henger nok sammen med kvalme og oppkast. Men i dag har alt jeg har spist holdt seg nede - så jeg krysser fingrene for at ting er i ferd med å snu:)

Haha artig .. pizza her i dag, sliten etter eksamen. Ikke lyst på noe annet i dag :p ble forsåvidt pizza i går også :hilarious:

Har det på samme måte. I det ene øyeblikket har jeg plutselig lyst på noe, og da må jeg ha det NÅ, for etter en halvtime kan jeg bli kvalm av tanken :bag: er som flere sier, er sulten ofte, men er jo ingenting som frister :hungover:

Pizza og potetgull er så og si det eneste som frister her også kan spise litt andre ting til nød, men er ekstremt mye kvalm, hadde en liten periode nå hvor jeg ikke var så kvalm.. Men den er tilbake... Våkner kvalm og legger meg kvalm.. Det er virkelig ikke behagelig men får spise litt vitaminer og håpe kvalmen gir seg, sånn at lille i magen får i seg litt av hva den trenger også❤️

Jeg fikser ikke pizza egentlig ... men er som over her- det jeg har lyst på en dag, blir jeg kvalm av neste dag ... snart tomt for retter .... blæææ

Back
Topp