Matlei?!

eadni

Forumet er livet
Plutselig har jeg ikke lyst å spise noe som helst :(
Må bare tygge i meg noe når jeg blir sulten. Ikke klarer jeg å få i meg en hel porsjon heller. Er sykt og kvalmende mett etter å ha spist 2/3 av maten på fatet.
Har hatt en periode hvor jeg var umettelig, men nå har vel knøtten vokst mye siden og tar mye plass?
Opplever dere andre det samme.

Ja jeg også har gått matlei... Også jeg som er matglad bestandig ellers ;) Det er ikke så lett og følge opp med jevne måltider når jeg er sånn, men prøver og tenke sunt og næringsstoffer når jeg først spiser :) og som du også sier, ikke klarer jeg og få i meg samme mengde mat som tidligere, det bare stopper opp! Nå har jeg hatt en vektøkningen på 4 kg de siste 7 ukene, men nå har det stagnert igjen, heldigvis ;)

Kjempe matlei, aldri matlyst bortsett fra til frokost! Har vært sånn i flere uker, egentlig generelt i hele svangerskapet, men verst nå! :( man kunne ønske man slapp å spise, men tvinger i seg for den lilles skyld!

Uff nei, har ikke kommet dit enda... Jeg var sånn de første mnd, men nå har jeg egentlig lyst på noe å spise hele tiden, samme hva egentlig:p

Jeg er veldig matlei for tiden. Spesielt på morgenen og frem til middag. Da er det ingenting som frister og blir nesten kvalm av å åpne kjøleskapet :/
Når middagen er bestemt og endelig kommet på bordet, spiser jeg som en hest :p

Det varierer veldig. Jeg er matlei - men likevel veldig sulten:p Men det skal ikke så mye middag til før jeg er stappmett. Og da føles det som at magen skal sprenges:confused:

Nei dessverre, er ikke matlei gitt.. Men her er det litt annenhver dag. Kan spise hele dagen en dag og dagen etter, orker jeg ingenting.

Back
Topp