Matkombinasjoner

Urflisa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Har du noen rare matkombinasjoner? Har fått mye "klager" av samboeren min i det siste av at jeg har eple og majones på brødskiva :p

Har du noen rare matkombinasjoner? Har fått mye "klager" av samboeren min i det siste av at jeg har eple og majones på brødskiva :p
Den var ny :-P jeg tror ikke jeg har noen rare.. Eller det vil si jeg synes nugatti med majones er super godt da, haha! :-P men har hørt om verre :-o

Den var ny :-P jeg tror ikke jeg har noen rare.. Eller det vil si jeg synes nugatti med majones er super godt da, haha! :-P men har hørt om verre :-o
Haha, er det sant? Det var litt rart ;) Majones og leverpostei (den med ansikt) er også digg!

Rareste jeg har hørt om må være han i klassen min på u.skolen han pleide å spise sjokadepålegg med salami på skiva si :-o

Jeg spiser majones og makrell i tomat.
Ig stekte fiskekaker på brødskiven med majones.
Vet ikke hvor rart det er men:P
Min bror spiste servelat med majones og ketchup når han var yngre.

Jeg spiser majones og makrell i tomat.
Ig stekte fiskekaker på brødskiven med majones.
Vet ikke hvor rart det er men:P
Min bror spiste servelat med majones og ketchup når han var yngre.
Jeg har også majones på makrellen :) og majones på servelaten, men ikke ketchup! :p

Mannen rister på hodet av noen av mine kombinasjoner, men har ikke helt oversikt da det gjerne er ting jeg har spist siden jeg var liten :)

Han synes også at det er helt absurd at jeg dypper brødskivene mine i teen/kakao når jeg har det ^^

Mannen rister på hodet av noen av mine kombinasjoner, men har ikke helt oversikt da det gjerne er ting jeg har spist siden jeg var liten :)

Han synes også at det er helt absurd at jeg dypper brødskivene mine i teen/kakao når jeg har det ^^
Åååååh, men brødskiver dyppa i te/kakao er jo så godt! :D

Kakao har jeg hørt om, men ikke å dyppe i teen :-P

Yay!!! En fellow dypper :D så kult!
Ohyeah! Det er nesten eneste gangen jeg syns det er ok med gulost på brødskiva :p Hvis jeg får dyppe ;) Fikk mange rare reaksjoner på det på jobben, da jeg dyppa :p Ei jeg jobba med dyppa i yoghurten ;)

Back
Topp